Kuinka tärkeää sinulle on henkilökohtainen palvelu?
Haluatko asioida tutun pankkivirkailijan kanssa vaiko mielummin itsenäisesti netissä? Tilaatko mieluummin verkkokaupasta kuin käyt paikan päällä sovittelemassa vaatteita?
Kommentit (5)
Ai te puhutte tuollaisista ihan joutavista palveluista. Tärkeintä on s e x palvelu. Tee se juuri kuten haluan. Paljon liukastetta ja liikuta hitaasti sitä kättä.
Tuo oli kuvitteellista plees tarpeeksi yhdesti morfiinia ettei mene mun kamaliin satuihin.
Ei lainkaan tärkeää, en ole narsisti.
Kunhan asiat tulee hoidettua niin aivan sama miten se palvelu on järjestetty. Tunteeni eivät ole sidoksissa käytännön järjestelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Ai te puhutte tuollaisista ihan joutavista palveluista. Tärkeintä on s e x palvelu. Tee se juuri kuten haluan. Paljon liukastetta ja liikuta hitaasti sitä kättä.
Tuo oli kuvitteellista plees tarpeeksi yhdesti morfiinia ettei mene mun kamaliin satuihin.
Mutta haluatko tuon s e x palvelun tutun pankkivirkailijan kanssa vai itsenäisesti netissä?
Henkilökohtainen palvelu mielettömän tärkeää erityisesti vaateostoksilla. Siksi suosin vaateputiikkeja, josta sitä saa.
No jos en tiedä mikä tuote täyttäisi parhaiten juuri minun tarpeeni, silloin haluan henkilökohtaista palvelua mutta olen itsekin valmis ottamaan asioista selvää.
Mutta nyt mun pitäisi saada tietää esim. siitä maksaako ylimääräisen ilmaisen S-Tilin debit-kortti mulle jotain kun hinnastossa lukee että maksaisi 2,50 euroa mutta asiakasomistajilla saisi olla 2 korttia ja toistaiseksi mulla ei ole kuin yksi. Täytyykö ne olla erilaiset ne kortit vai saako olla samanlaiset.
No asia ei ole niin päivän päälle joten selvitän sitä joskus sitten taas.