SUPERSAVER -rahojen palautus
Miten olette menetelleet kyseisen firman kanssa, jos yhteydenottoihin ei ole vastattu eikä rahoja palautettu? Mikä olisi suorin reitti reklamaation tekemisen kanssa?
Kyseessä lennot Lontooseen 3/20, Finnairin operoimina.
Kommentit (7)
Supersaveristä niin kehnot muistot, että kehoitan kaikkia välttämään viimeiseen asti. Joo, tiedän, että ohi aiheen menee, mutta tiivistys siihen, että rahojen sieltä takaisin saaminen on haasteellista -tai peräti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
kirjallinen reklamaatio supersaverin asiakaspalveluun ja samalla myös sille taholle, jonka kautta maksoit (jos pankkisi luottokortti niin sinne, jos vaikka joku osamaksu tai lasku niin laskuttajaan) ja riitautat samalla reklamaatiolla.
monissa lentoyhtiöissä ja matkanjärjestejillä pitkät jonot aspaan, mäkin sain vastauksen omaan konserttilipuista johtuvaan reklamaatioon viikkojen viiveellä.
Kiitos!
Olen pari viestiä sinnepäin laittanut sekä yrittänyt soittaa. Näistä nyt 4vk.
ap
Meillä kans lentorahat saamatta, matka 3/20 Espanjaan. Täytin heidän nettisivuiltaan palautus hakemuksen ja he ovat kyllä laittaneet 2-3 sähköpostia että asia on käsittelyssä ja odottavat Finnairin hyväksymistä palautukselle.
Monet ovat odottaneet tosi pitkiä aikoja rahojaan.
Finnair ei ole myöskään palauttanut rahojani
Voi olla, ettet saa mitenkään. Asiakaspalvelussa (s-posti sekä puhelin) ei vastata -tai jos vastataan, niin ei osata sanoa mitään. Luvataan palata asiaan, muttei tehdä sitä.
Vuosi sitten tämä koettu ja nyt iloitsen siitä, ettei omia matkoja ole sitä kautta enää ikinä luvassa. Jos normaalistikin noin hankalaa, niin mikä mahtaakaan olla tilanne nyt korona-aikana.
Noin 1200 euroa siellä jumissa, ei lentoja, ei palautetta, ei mitään. Mutta käyttäkää toki kun halvalla saa...
kirjallinen reklamaatio supersaverin asiakaspalveluun ja samalla myös sille taholle, jonka kautta maksoit (jos pankkisi luottokortti niin sinne, jos vaikka joku osamaksu tai lasku niin laskuttajaan) ja riitautat samalla reklamaatiolla.
monissa lentoyhtiöissä ja matkanjärjestejillä pitkät jonot aspaan, mäkin sain vastauksen omaan konserttilipuista johtuvaan reklamaatioon viikkojen viiveellä.