Miksi nykyautojen penkit saa makuuasentoon!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ömmm meillä saanut autosta niin kauan kuin muistan eli eipä nyt mikään uus juttu ole.
Siis verrattuna esim. 60-lukuun. Tarkoitan tällä koko 1900-luvun lopun ja 2000-luvun moraalin rappeutumista.
Isoveljellä on kaappariovinen Fiat 600 ja siinä saa penkit makuuasentoon. Ikkunoihin on ommeltu verhot ja veli leiriytyy autossaan kesäreissuillaan.
Autossa on kiva harrastaa seksiä. Monessa uudessa automaattivaihteisessa autossa vaihdekeppikin on pelkkä nappi, eikä siten haittaa suihinottoa etupenkillä.
Makuullaan voi ottaa nokoset ja ajaa sen jälkeen pirteämpänä edelleen. Oletko koskaan kuullut käytännöllisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Isoveljellä on kaappariovinen Fiat 600 ja siinä saa penkit makuuasentoon. Ikkunoihin on ommeltu verhot ja veli leiriytyy autossaan kesäreissuillaan.
Veljeä ei uskoisi kovin isoksi.
Helpottaa tavaroiden kuljettamista huomattavasti. Sisätiloihin mahtuu esim jotkin huonekalut, jotka ovat koottavia.
Mikäs auto se sellanen olisi missä ei penkkejä sais ruissaloasentoon.
Vierailija kirjoitti:
Autossa on kiva harrastaa seksiä. Monessa uudessa automaattivaihteisessa autossa vaihdekeppikin on pelkkä nappi, eikä siten haittaa suihinottoa etupenkillä.
No eihän niillä napeilla mitään tee. Kunnon vaihdekeppi käy parhaiten autoseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa tavaroiden kuljettamista huomattavasti. Sisätiloihin mahtuu esim jotkin huonekalut, jotka ovat koottavia.
Miten helvetissä sillä autolla liikutaan mihinkään, jos kuskin penkki on kaadettu ja siinä on joku pöydän kulma?
Minusta autoseksi on kivaa. Ap ei taida saada seksiä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa tavaroiden kuljettamista huomattavasti. Sisätiloihin mahtuu esim jotkin huonekalut, jotka ovat koottavia.
Miten helvetissä sillä autolla liikutaan mihinkään, jos kuskin penkki on kaadettu ja siinä on joku pöydän kulma?
Eri maissa on eripuolinen liikenne. Autoja valmistetaan niiden markkinoille. Edullisinta on tuottaa vakio-osia, joten etupenkit ovat symmetrisiä keskenään.
Eipä sitä pöytää pakkaa Suomessa kuskin puolelle muut kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa tavaroiden kuljettamista huomattavasti. Sisätiloihin mahtuu esim jotkin huonekalut, jotka ovat koottavia.
Miten helvetissä sillä autolla liikutaan mihinkään, jos kuskin penkki on kaadettu ja siinä on joku pöydän kulma?
Eri maissa on eripuolinen liikenne. Autoja valmistetaan niiden markkinoille. Edullisinta on tuottaa vakio-osia, joten etupenkit ovat symmetrisiä keskenään.
Eipä sitä pöytää pakkaa Suomessa kuskin puolelle muut kuin sinä.
Juuri näin.
kolaritilanteessa etumatkustaja kiittää siitä kun sivuturvatyynyt onkin keskikonsolin puolella, kiitos vakio-osaisten symmetristen penkkien.
Siihen on syynsä, miksi 50-luvulla amerikkalaiset autot oli niin leveitä, ja niissä oli yhtenäiset penkit niin edessä kuin takanakin. Moni avioliitto on saanut etukäteissiunauksensa Oldsmobilen takapenkillä :)
Ömmm meillä saanut autosta niin kauan kuin muistan eli eipä nyt mikään uus juttu ole.