Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko kaupat muuttaneet aukioloaikojaan?
02.04.2020 |
Onko jotku kaupat lyhentäneet aukioloaikojaan? Itse en ole huomannut. Lähikauppa avaa tuntia aikaisemmin ja on varannut ensimmäisen tunnin koronariskiryhmille.
Kommentit (2)
Osa on, mutta ei kai ruokakaupat. Tavaratalot, vaateliikkeet, muut erikoisliikkeet jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Monet pikkukaupat on supistaneet aukioloaikojaan. Tai pyytävät jopa soittamaan kun haluaa mennä asioimaan niin tulevat sitten paikalle.