Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko yrittää raskautta korona-aikana?

Zennyms
02.04.2020 |

Tämä polttava kysymys on pyörinyt mielessä nyt jo kuukauden päivät ja päätin rohkaistua kysymään kokeneemmilta apua! :)

Meillä on miehen kanssa ollut varovaisissa haaveissa nyt jo pidempään se, että perheemme kasvaisi ja olemme jo ehtineet pari kuukautta sitten päättää, että jätän huhtikuun lopulla pillerit pois ja lapsi saa tulla jos hyvin käy. Olemme molemmat yli 30-vuotiaita joten emme haluaisi enää odottaa.

Nyt on sitten tullut päälle tämä koronauhka ja olen alkanut jännittää, että onko yrittäminen juuri nyt sittenkään hyvä idea. Mitä jos sikiölle käy jotain jos sairastun? Miehen mielestä huolta ei ole ja toisaalta hän on myös oikeassa siinä, että hankala tilanne saattaa kestää pitkäänkin ja otollinen aika venyy ties kuinka monella kuukaudella ellei jopa vuodella. Minulla on sellainen työ, että en pysty täysin eristäytymään, joten siitä ei tässä tilanteessa olisi apua.

Oletko itse paininut samojen mietteiden kanssa? Olisi mukava saada vähän ulkopuolisia mielipiteitä asiaan ja miksei vähän myös rohkaisua jännittävässä tilanteessa. Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeisilläni raskaana. En ehkä uskaltaisi ottaa riskiä, että tulisin tarkoituksella raskaaksi nyt. Nytkin yritän parhaani mukaan välttää tartuntaa, vaikka todennäköisesti riskit ovat jo näin isoilla viikoilla pienemmät. Alkuraskauden riskejä koronan sairastaneilla ei tunneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan