Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko hamstrannut ruokaa tai lääkkeitä Koronan takia?
Kommentit (5)
En ole. Aina löytyy joku joka voi käydä kaupassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hain 2 kassillista EU:n ruoka-apua. Kaikki hyvin säilyvää ruokaa jonka avulla pärjää pahimman kriisin yli.
En. Mulla in vielä puolet syömättä kaikesta ruoasta, jonka hamstrasin sika- ja lintuinfluenssan riehuessa.
En ole. Tai ostin kaksi pakettia vessapaperia yhden sijaan. Yleensä käyn kerran viikossa suurostoksilla, pärjäämme ruokavaroilla aina ainakin 10pv. En itseasiassa uskaltanut ostaa 10 litraa maitoa tällä kertaa, kun pelotti, että luulevat minun hamstraavan. Kävin kolmessa lähikaupassa jokaisesta hakemassa kolme litraa. Vähän kyllä ärsyttaa oma urpouteni.
Alue: Aihe vapaa
Särkylääkettä on yksi paketti normaalia enemmän. Muuten sama kotivara kuin yleensäkin.