Elisan kiitos vanhoille asiakkaille
Hinnankorotus sen varjolla että sähköpostia "kehitetään" eli se on vastedes kaikille maksullinen. Nettiliittymän hinta ei tietenkään halpene vastaavasti vaikka siitä sähköposti poistuukin.
Kuuluuko kilpailijoilla sähköpostit liittymän hintaan? Alkaa pikkuhiljaa yli 20v asiakkuuden jälkeen mennä yli ärtymyskynnyksen tämä Elisa.
Kommentit (17)
Kukaan alle 40v ei käytä operaattorin sähköpostia. Edesmennyt pappani käytti muistaakseni.
Taas tämä sama valitusviesti, kuin aiemmin. Oot varmaan sama ihminenkin? En tiedä ketään, ketä käyttäisi puhelinoperaattorin sähköpostilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää operaattorin sähköpostia?
Joku sitä sähköpostia operoi joka tapauksessa. Joko perustat palvelimen itse ja operoit tai sitten käytät jonkun muun palvelua.
Tuossa vaan maksetaan jo nyt aika suolainen hinta nettiliittymästä (uusien asiakkaiden tarjoukset on paljon halvempia) ja sitten tuosta noin vaan tupsahtaa käytännössä hinnankorotus siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama valitusviesti, kuin aiemmin. Oot varmaan sama ihminenkin? En tiedä ketään, ketä käyttäisi puhelinoperaattorin sähköpostilaatikkoa.
Eipä sulla tuolla luonteella ole varmaan kavereitakaan tai töitä niin et tarvitse sähköpostia mihinkään. Joten auot päätäsi asiassa josta et tiedä yhtään mitään.
Älä koske kepilläkään kyseiseen firmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää operaattorin sähköpostia?
Joku sitä sähköpostia operoi joka tapauksessa. Joko perustat palvelimen itse ja operoit tai sitten käytät jonkun muun palvelua.
Tuossa vaan maksetaan jo nyt aika suolainen hinta nettiliittymästä (uusien asiakkaiden tarjoukset on paljon halvempia) ja sitten tuosta noin vaan tupsahtaa käytännössä hinnankorotus siihen päälle.
Tilaa nettiyhteys joltain muulta palveluntarjoajalta, jos noin ahdistaa. Silloinkin tosin vaihtuu spostiosoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama valitusviesti, kuin aiemmin. Oot varmaan sama ihminenkin? En tiedä ketään, ketä käyttäisi puhelinoperaattorin sähköpostilaatikkoa.
Eipä sulla tuolla luonteella ole varmaan kavereitakaan tai töitä niin et tarvitse sähköpostia mihinkään. Joten auot päätäsi asiassa josta et tiedä yhtään mitään.
Kukaan järkevä ihminen ei käytä operaattorien sähköpostipalveluja enää vuonna 2020. Sinä tässä kuutamolla olet.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan alle 40v ei käytä operaattorin sähköpostia. Edesmennyt pappani käytti muistaakseni.
Se ei olekaan käytännöllistä, jos vaihtaa operaattoria kuin hattua. Mutta jos haluat pitää 20v saman sähköpostin, joka olisi vielä joten kuten luotettava ja stabiili, niin vaihtoehdot ovat tosi rajalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama valitusviesti, kuin aiemmin. Oot varmaan sama ihminenkin? En tiedä ketään, ketä käyttäisi puhelinoperaattorin sähköpostilaatikkoa.
Eipä sulla tuolla luonteella ole varmaan kavereitakaan tai töitä niin et tarvitse sähköpostia mihinkään. Joten auot päätäsi asiassa josta et tiedä yhtään mitään.
Kukaan järkevä ihminen ei käytä operaattorien sähköpostipalveluja enää vuonna 2020. Sinä tässä kuutamolla olet.
Huoh, ihme jankutusta. Jos et ekalla kymmenellä kerralla saa ketään kiinnostumaan sanomisestasi niin tuskin se siitä muuttuu että hoet sitä vielä sata kertaa uudelleen.
En kyllä ole vielä kuullutkaan tuosta, että Elisan sähköposti olisi tullut maksulliseksi.
Nykyään kyllä tuntuu olevan enemmänkin sääntö, kuin poikkeus se, että mikäli käyttää yrityksen palveluita pitempiaikaisesti tai enemmän, niin tulee tavalla tai toisella vedätetyksi. Tälläista asiakasta pidetään jotenkin ehkä tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää operaattorin sähköpostia?
elisan Saunalahti"@on monellakin nuoremmalla.fi
@netti.fi ainakin on ilmainen edelleen. Joku "virallinen" säpö pitää olla.
Kilpailijat nostaa hintoja tietämättäsi ja pimittää laskut, eikä ilmoita mitään näistä rikollisista hinnan nostoista. Kerryttävät satoja euroja pottia ennenkuin kuulet asiasta mitään.
Näin Soneralla.
uusien asiakkaiden tarjoukset on paljon halvempia)
Jokainenen asiakas on kerran uusi asiakas. Missään ei ole jatkuvia tarjouksia. Sinäkin olet joskus ollut uusi asiakas ja saanut etusi silloin?
Joten. Tuo Elisan sähköpostin maksulliseksi muuttuminen on aivan pikku juttu siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää operaattorin sähköpostia?
Minun sähköpostini oli n. 20 vuoden takaa kun netissä surffailtiin vielä puhelinpistokkeen kautta hitaalla modeemilla. Tuolloin se kuului nic-operaattorille joka oli muistaakseni ilmainen eikä perinyt kuin jotain pientä kuukausimaksua. Muilla taisi tulla minuuttikohtainen lisätaksa päälle. Vuosien aikana se pomppi operaattorilta toiselle, kunnes nyt viimein päätyi Elisalle joka päätti muuttaa sen maksulliseksi.
Päätin, että ehkä on aika vähän uudistua ja tein uuden operaattorista riippumattoman sähköpostiosoitteen. Kovahko urakkahan tämä oli, enkä yhtään ihmettele miksei sähköpostia haluaisi niin mielellään vaihtaa. Mutta tulipahan tehtyä ja nyt olen siinä mielessä vapaa Elisan kahleista ja rahastuksesta, sekä mukavana lisäbonuksena roskapostia ei tule (ainakaan vielä) lainkaan. Tuntuu aika oudolta oikeastaan, kun siihen roskapostitulvaan tavallaan tottui vanhalla sähköpostilla.
Miksi kukaan käyttää operaattorin sähköpostia?