Minne järjestyshäiriöstä ilmoitetaan?
Minne tai kenelle järjestyshäiriöstä taloyhtiössä yleensä ilmoitetaan, miten teillä?
Minä en löytänyt ohjetta asukasohjeista enkä järjestyssäännöistä, keneen pitäisi ottaa yhteyttä. Olen ilmoittanut isännöintitoimistoon sähköpostitse, mutta he eivät ole koskaan vastanneet minulle, eikä häiriölle ole mitään tehty. Taloyhtiössä on myös talonmies. Ja tietysti taloyhtiöllä on hallitus.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta häiriöstä on kysymys?
Pihalla parveilee iso joukko häliseviä nuoria omituisissa vaatteissa. Näyttävät aikovan kiivetä traktorinlavalle ilman kypärää tai mitään muitakaan turvavarusteita.
Eikö AP:lla ole duunia tai muuta järkevää tekemistä? Lue vaikka kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta häiriöstä on kysymys?
Pihalla parveilee iso joukko häliseviä nuoria omituisissa vaatteissa. Näyttävät aikovan kiivetä traktorinlavalle ilman kypärää tai mitään muitakaan turvavarusteita.
Oliko tämä AP? Vai joku joka repii huumoria penkkareista?
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta häiriöstä on kysymys?
Yöllisestä metelistä.
ap
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Lapsekasta näsäviisastelua riittää, mutta kukaan ei kykene kertomaan, miten hänen taloyhtiössään on asia. Joko ei ole tietoa tai sitten paikalle on vain sattunut huonon huumorin ihmisiä. Miksi edes kysyin...
ap
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Miksi et soittanut meilisi perään, kun et saanut vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Onko sinulla puhelinta?
Ilmoita halla-aholle, kuulemma sillä ratkaisu kaikkiin ongelmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Miksi et kertonut tätä heti aluksi? Soitat tosiaan 112 ja joka kerta pyydät kirjallisen raportin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et soittanut meilisi perään, kun et saanut vastausta?
Olen kerran soittanut, mutta yleensä olen töissä siihen aikaan kun isännöinti on auki, ja työni on sellainen, etten voi soitella puheluita.
Tuon yhden soittokerran saldo oli se, että "selvitellään asiaa". Ja mitään ei tapahtunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsekasta näsäviisastelua riittää, mutta kukaan ei kykene kertomaan, miten hänen taloyhtiössään on asia. Joko ei ole tietoa tai sitten paikalle on vain sattunut huonon huumorin ihmisiä. Miksi edes kysyin...
ap
No mitä hittoa se sinua auttaa miten muissa taloyhtiöissä tämä hoidetaan! Vai luulitko että tähän on joku YK:n yleiskokouksen määräämä maailmanlaajuinen standardi?
Jos et kerran uusavuttomuudessasi osaa valittaa, niin ole sitten valittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Miksi et kertonut tätä heti aluksi? Soitat tosiaan 112 ja joka kerta pyydät kirjallisen raportin.
Miksi soittaisin 112:een? Se on tarkoitettu hätätilanteita ja uhkaavia tilanteita varten. Tässä on kyse taloyhtiön laitteiden aiheuttamasta metelistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Voihan niitä naapureita silti kuulla ja pyytää kirjallinen lausunto. 112 soitoista myös jotain kirjallisena. Ja sitten yhteys taloyhtiön puheenjohtajaan, että haluat ottaa tämän asian esille ettei isännöinti hoida hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä isännöitijälle kirjallisena ja siihen pitää saada 2-3 eri asuntojen asukkaan allekirjoitus.
Olen tehnyt kirjallisena, sähköposti on kirjallinen. Mutta muita asukkaita ei tässä ole, joihin tuo häiriö kohdistuisi. Ulkopuolinen asiantuntija on käynyt kyllä totemassa häiriön ja häneltä voin tietysti pyytää lausunnon asiaan. Lähinnä ongelma on nyt se, että isännöinti ei vastaa kirjallisiin yhteydenottoihin mitenkään. Viranomaisen yhteydenotto sai aikaan jotain toimia, mutta nyt tilanne on taas repsahtanut.
ap
Miksi et kertonut tätä heti aluksi? Soitat tosiaan 112 ja joka kerta pyydät kirjallisen raportin.
Miksi soittaisin 112:een? Se on tarkoitettu hätätilanteita ja uhkaavia tilanteita varten. Tässä on kyse taloyhtiön laitteiden aiheuttamasta metelistä.
ap
Miksi et tätäkään kertonut heti aluksi? Ihan turhaa tuhlattiin tähän nyt aikaa.
Hyvää päiväjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsekasta näsäviisastelua riittää, mutta kukaan ei kykene kertomaan, miten hänen taloyhtiössään on asia. Joko ei ole tietoa tai sitten paikalle on vain sattunut huonon huumorin ihmisiä. Miksi edes kysyin...
ap
No mitä hittoa se sinua auttaa miten muissa taloyhtiöissä tämä hoidetaan! Vai luulitko että tähän on joku YK:n yleiskokouksen määräämä maailmanlaajuinen standardi?
Jos et kerran uusavuttomuudessasi osaa valittaa, niin ole sitten valittamatta.
Tietysti auttaa tietää, mikä on yleinen käytäntö. Sen mukaan toimien menee todennäköisimmin oikein.
Keskity asiaan ja hoidata ongelmasi jossain muualla, mikä se sitten syvimmiltään onkaan.
ap
Millaisesta häiriöstä on kysymys?