Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö K-ryhmän tapa lähettää kysely ostostapahtumasta?

Vierailija
27.01.2020 |

Olen lopettanut Plussa-kortin käytön koska spostiin tuli jatkuvasti kyselyjä ja kiitoksia K-ryhmältä. Nyt aamutelkussa ryhmän edustaja kertoo että ostoksia seurataan tarkoin. Samaa tekee S, mutta ei sentään aina lähetä spämmiä perään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Lisäksi kertyvä etu on mitätön. Käytän korttia vain kun siitä on hyötyä.

Vierailija
2/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menee automaattisesti roskapostiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun käyn ABC:lla, tulee sähköpostiin kysely ja jos en vastaa, tulee vielä muistutus. Tuntuu siltä, että yrittävät saada minut luopumaan kortinkäytöstä tarkkailemalla ja muituttamalla, että hei, me tiedetään tämä.

Vierailija
4/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sen estettyä. 

Vierailija
5/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sen estettyä. 

Tämä. Vai tuleeko välillä jotain asiaa tai etujakin? Jos estät kyselyt, saako silti etupostit?

Vierailija
6/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Otan myös ilomielin vastaan K-ryhmän hyvät henkilökohtaiset tarjoukset.  Sen sijaan ärsyttää kaikkien julkisten palveluiden lähettämät kyselyt palvelun laadusta. Ihan persuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sen estettyä. 

Tämä. Vai tuleeko välillä jotain asiaa tai etujakin? Jos estät kyselyt, saako silti etupostit?

Sikäli kuin ymmärsin, on erillinen palvelu jonka voi kieltää, sivun valikosta päivittäistavarakaupan asiakaspalautteet, tosin silloin jää pois myös isommista ostoksista, vaikka ei se tietenkään estä valittamasta jos tulee tarvis. 

https://tietosuoja.kesko.fi/categoryGroup/paivittaistavarakauppa

Vierailija
8/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sen estettyä. 

Tämä. Vai tuleeko välillä jotain asiaa tai etujakin? Jos estät kyselyt, saako silti etupostit?

Sikäli kuin ymmärsin, on erillinen palvelu jonka voi kieltää, sivun valikosta päivittäistavarakaupan asiakaspalautteet, tosin silloin jää pois myös isommista ostoksista, vaikka ei se tietenkään estä valittamasta jos tulee tarvis. 

https://tietosuoja.kesko.fi/categoryGroup/paivittaistavarakauppa

Ei, todennäköisesti se alin tutkimus- ja kyselyrekisteri olisi oikeampi tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut mitään kyselyjä tai viestejä, vaikka k-ryhmän kaupoissa käydään pääsääntöisesti ja plussakorttia vilautetaan ostosten yhteydessä.

Vierailija
10/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään sähköpostia en ole saanut K-ryhmältä, vaikk olen asioinut heidän kaupoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla menee nuo sellaiseen sähköpostilaatikkoon, johon muutenkin menee kaikki mainospostit, sielläpähän makaa. Joskus käyn katsomassa, mitä posti siellä on.

Vierailija
12/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Lisäksi kertyvä etu on mitätön. Käytän korttia vain kun siitä on hyötyä.

Minäkin olen lakannut näyttämästä plussakorttia tämän takia silloin kun sillä ei saa alennusta. En kuitenkaan koskaan saanut yhtään plussarahaa vaikka olisin näyttänyt sitä joka ikinen kerta. Kuinka hitosti sieltä täytyy oikein ostaa että saa edes muutaman euron takaisin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän