Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakkaat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakaspalvelijalle?

Vierailija
21.12.2019 |

Näitä en tiiä -tyyppejäkin vielä löytyy, mutta mikä on oudoin kohtaaminen asiakaspalvelunammattilaisen kanssa. Täällä on pitkä ketju, jossa nämä asiakaspalvelijat haukkuvat asiakkaitaan, niin ehkä nyt aika on kypsä keskustelulle toisinkinpäin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tapahdu. Asiakas on aina väärässä. ;)

Vierailija
2/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin toistuvaa, ettei edes ole erikoista.

Kun soitan julkisen palvelun johonkin puhelinnumeroon, esim. sosiaalitoimeen, sairaalaan, verotoimistoon tai kelaan, on usein vastaajan ensimmäinen reaktio: ei, tää asia ei kuulu kyllä mulle.

Niin joudun sitten usealle selvittämään että voisitko nyt auttaa sen verran, että kerrot kenelle teillä tää mun asia kuuluu, ja ehkä hakea sen numeronkin mua varten.

Ja olen itse siis sairaalassa töissä, ja joudun soittelemaan välillä virka-asioissa mm. tuommoisiin instansseihin ja myös oman sairaalan sisällä eri instansseihin. Yleensä asiat joita joudun selvittämään ovat vähän sellaisia, että nettisivuilta ei selkeästi löydy kenelle asia kuuluu. En ymmärrä kuka puupää ei osaa sanoa muuta kuin että ei kuulu mulle, jos kuitenkin on julkishallinnossa palveluammatissa. Luulisi että automaattisesti yrittää auttaa toista, mutta näköjään ei. Itse kyllä teen parhaani aina auttaakseni soittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotteessa on liivatetta, se ei sovi kasvissyöjille.

Vierailija
4/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en aio viedä likaisia astioita pöydästä mihinkään typötyhjässä kahvilassa. Se on tarjoilijan homma.

Vierailija
5/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en aio viedä likaisia astioita pöydästä mihinkään typötyhjässä kahvilassa. Se on tarjoilijan homma.

Enkä edes täydessä, se on silti asiakaspalvelijoiden työ, josta maksetaan palkkaa.

Vierailija
6/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs nämä kaupan tyttöset, jotka eivät edes ehdota painavien ostosten kantamista? Kaikkia sitä nykyäänm palkataankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos siitä hyvästä asiakaspalvelusta saisi jotain kiitosta ja vaikka bonuksia, niin voisin vaikka kokeillakin. Muuten ei kiinnosta yrittää, kun ei siitä ole mitään hyötyä."

Tämmöinen kommentti sitten tuolla toisessa ketjussa. Ehkä kiteyttää asian.

Vierailija
8/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on maksavinaan palkkaa, minä olen tekevinäni työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo on maksavinaan palkkaa, minä olen tekevinäni työtä.

Uskon. T. Pomo

Vierailija
10/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että venäjää kirjoitetaan eri kirjaimin kuin vaikkapa suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua neuvottiin kassakoneen käytössä. :D

Vierailija
12/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi voi, kun en minä voi tässä ihmiseksi muuttua."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mailiosoitteeni ja asiakastilini on minun. Ei jonkun muun. Vaikka siellä miten lukee, että se on käytössä. Niin on, siis minun käytössäni. En vain omasta järjestelmäongelmastanne johtuen pääse sinne. Niin nimeni on tämä ja mailiosoitteeni tämä. Mutta se on käytössä. Niin on, ... jne. Kolmen vartin päästä asia selvisi, kun aspa antoi periksi ja kysyi omalta tueltaan neuvoa. Bäng bäng, tililleni ilmestyi ihana vihreä check ja pääsin katsomaan puheluerittelyni :)