Naurettavin asia, josta asiakas on suuttunut?
Kommentit (17)
Ei tuotu hänelle viileää vettä, vaikka muki oli tyhjä ja hän toistuvasti pyysi, kaikki vain vastasivat, että odota hetki. Oli kovin tuohtunut, kun monta ihmistä huoneessa ja kukaan ei auta, vaikka hänellä jano.
Toista ihmistä elvytettiin tässä samalla.
Ei edes ollut dementikko tms. Ehkä ei vain tajunnut tai järkytykseltään toiminut rationaalisesti.
”Haluan tavata tämän firman johtajan, HETI” (erään suuryhtiön riviasiakas)
Se kun asiakas puhelimessa raivosi ja haukkui miksi saa noin 1000e laskun kerralla maksettavaksi: Oli jättänyt 3 sähkölaskua maksamatta, sähköt tietenkin laitettu poikki, sähkönkatkaisu tehty, siihen vielä sähkönavaus eli maksettavaksi tuli kaikki erääntyneet laskut, sähkönavausmaksu ja katkaisustakin tuli vielä päälle. Kerroin miten asia on, maksu suoritettava kokonaisuudessaan tai olet sitten sähköttömänä.
t. Entinen sähköyhtiön aspa
Muistisairaalla äidillään oli kahdet sukat jaloissaan. Oli siis itse pukenut ja emme tätä estäneet (koska esim. pukeutuminen on vanhukselle hyvää liikuntaa ja tekemistä ja mitä nyt kahdet sukat ketään haittaa).
Mutta siis haukut tuli koska emme ole "hoitaneet" tätä vanhusta.
Ei ollut myynnissä postimerkkejä, jotka asiakkaan mielestä nättejä. (Suhteettomat raivarit.)
Terkkuja vaan asiamiespostista.
Vierailija kirjoitti:
Muistisairaalla äidillään oli kahdet sukat jaloissaan. Oli siis itse pukenut ja emme tätä estäneet (koska esim. pukeutuminen on vanhukselle hyvää liikuntaa ja tekemistä ja mitä nyt kahdet sukat ketään haittaa).
Mutta siis haukut tuli koska emme ole "hoitaneet" tätä vanhusta.
Tämmöisessä voi olla taustalla omaisen surua, huolta ja järkytystä, mitä hän ei välttämättä osaa tietoisesti käsitellä.
Työntekijä, jonka osaamiseen tai oikeuksiin ei lääkereseptien uusiminen kuulu, ei uusinut lääkereseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut myynnissä postimerkkejä, jotka asiakkaan mielestä nättejä. (Suhteettomat raivarit.)
Terkkuja vaan asiamiespostista.
Varmaan sama kukkahattutäti vieraillut meidän R-kioskilla..Suuttui myös siitä kun ei sitten ostanut mitään muttei vaihdettu hänen ryppyistä 50e seteliä (joka meni lahjaksi) sileemmäksi. Jouduin toteamaan että emme ole pankki.
T: R-kioskin myyjä.
Olin vaihtamassa terveyskeskuksen vastaanottotiskin palveluluukun lasia ja asiakas tuli kyselemään minulta labratuloksiaan. Suuttui kun en niitä antanut.
T: sairaalan huoltomies
Kaksi vähän kypsempää tätiä suuttui, kun en soittanut myyjää paikalle.
Kerroin kyllä heille, että voin esitellä ja myydä heille kahvinkeittimen.
Olin siis itse kyseisen paikan työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että rynnii jonon ohi (jonotusnumerot käytössä), kun on vain yksi pikkuasia. Kehotin ottamaan vuoronumeron, intti vastaan. Sanoin että seuraavallakin voi olla vain yksi pikkuasia. Rouva lähti tuohtuneena pois kun ei saa palvelua. No, seuraava vuoronumeron ottanut asiakas oli hyvillään, kun en antanut etuilla jonossa.
Hyvin yleistä Kelan toimistossa.
Tämä oli jo joskus jossain vastaavassa, mutta siis. Olin töissä kirjakaupassa aikoinaan yhden kesän. Mukaan mahtui muutama erikoisempi tapaus. Eräs nainen kyseli 12v kummitytölleen lahjaa, että mikähän mahtaisi olla sen ikäiselle suosiossa. Kerroin että oma saman ikäiseni tykkää kovasti R.N.Stinen goosebumps- sarjasta ja suosittelin kirjaa "Elävien nukkejen yö" nainen katsoi nyrpeänä kirjan kantta ja vaati saada sen "oikeaoppisella" kirjoitusasulla, joka oli hänestä "Elävien nukkien yö" Näytin hyllystä että kaikki kannet ovat valitettavasti saman näköisiä. Nainen ilmoitti ottavansa pomooni yhteyttä huonon asiakaspalvelun vuoksi. En vielä tänä päivänä käsitä, olisiko minun pitänyt hänestä alkaa rustaamaan siinä paikassa siihen kirjaan uutta kantta, vai? :D
Tiskille tullut asiakas olisi halunnut viedä mukanaan työnteossa käyttämäni kynän.
Monet suuttuvat, jos ei heti ryntää palvelemaan.
En suostunut kuuntelemaan pitkää vuodatusta erokriisistä. Asiakas suuttui pahasti.
Ihmiset pahoittaa mielensä nykyään ihan mistä vaan ja oikein toimineelle asiakaspalvelijalle on sitten kiva räyhätä.
Kerran ruuhka-aikaan eräs wannabe tärkeä kiilasi juuri luokseni tulleen asiakkaan ja jonon eteen vaatien kiireensä takia pikaista palvelua. Kutsuin kiilatun asiakkaan takaisin ja sanoin palvelevani kaikkia vuorollaan. Siitäkös tuli maailman myrkyllisimmät katseet tältä tärkeilijältä. Kun hänen vuoronsa tuli vihdoin, niin kiireinen tiuskiminen jatkui. Meni kuuroille korville se äksyminen.
Eräs asiakas suuttui, kun en puhunut venäjää. Koska naapurimaiden kieliä täytyisi osata puhua. No eipä hänkään puhunut suomea.
Yksi asiakas yritti tiettyä etuaan väärinkäyttää ja kun jäi siitä kiinni, niin suuttui haukkuen mulkuksi ja paperit lensi päin asiakaspalvelijaa.
Onhan näitä, mutta tässä ensimmäisenä mieleen tulleet.
Siitä että rynnii jonon ohi (jonotusnumerot käytössä), kun on vain yksi pikkuasia. Kehotin ottamaan vuoronumeron, intti vastaan. Sanoin että seuraavallakin voi olla vain yksi pikkuasia. Rouva lähti tuohtuneena pois kun ei saa palvelua. No, seuraava vuoronumeron ottanut asiakas oli hyvillään, kun en antanut etuilla jonossa.