Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauvasta haaveileva
21.11.2019 |
Hei. Onko jollain kokemusta/tietoa, onko mahdollista tulla raskaaksi, jos kuukautisia ei ole. Aijemmin ovat olleet aina todella epäsäännölliset. Välillä muutamankin kuukauden taukoja. Pillerit kun aloitin loppui kuukautiset kokonaan. Nyt olen lopettanut pillerit, emmekä vielä yritä siis lasta, mutta kuukautiset ei ole tehnyt paluuta ollenkaan. Alavatsassa toispuoleista kipuilua ollut. Onko raskaus siis mahdollinen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa