Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te joilla on (vaikea) hypokalsemia, miten pärjäätte sen kanssa?
16.11.2019 |
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, kun on sen verran harvinaista. Itsellä pelottaa varsinkin tähän aikaan vatsataudit. Liian monesti käynyt niin että tulee joku ja tehovalvontaan kun kalkki on tyyliin jotakin 0,01 veressä :/ Erityisesti tuosta kiinnostais tietää, onko mitään ensiapua? Muuta kun pureskella niitä kalkkitabuja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minulla kalsium alkoi imeytyä, kun vaihdon ruokavaliota ja etsin juuri minulle sopivat kalkkivalmisteet. Hampaatkin ovat kasvaneet. Maito on kokonaan pois ruokavaliosta.