Lue keskustelun säännöt.
Toimiiko teillä Zalando normaalisti? Ei anna tehdä palautusta, eikä puhelinpalvelu vastaa...
07.11.2019 |
Olen yrittänyt tänään merkitä tuotetta palautettavaksi. Omat tiedot väittää virheellisesti, etten ole tehnyt tilauksia 100pv:n sisällä eikä anna tälle tuotteelle palautusmahdollisuutta. Yritin soittaa asiakaspalveluun, siellä pyörii nauhoite, etteivät voi vastata teknisen vian vuoksi.
Ärsyttävää puljaamista, kun itse lähettivät täysin väärän tuotteen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle pitäisi tulla tämän firman laskut sähköpostiin. Itse tilasin tyttärelle syyskuu puolivälissä mekon sieltä ja se tuli ihan ok. Aloin odottaa laskua ja tsekkailin posteja parin päivän välein. Ei näkynyt. Eikä näkynyt. Viime viikolla tuli maksumuistutus. Kävin läpi kahden kuukauden sähköpostit ja roskapostikansion ja poistetut-kansion, ei löytynyt heidän laskua. Enkä ole tyhjentänyt kansioista mitään. Lasku ei myöskään ollut mekkopaketissa, koska minulla on tapana katsoa huolella paketin dokarit.
Sama juttu oli kesällä, kun tilasin itselleni kesäkuun alussa kesämekon, niin maksumuistus tulee heinäkuun lopussa. En tajua, mihin niiden järjestelmän laskut oikein katoaa? Outo juttu.