Ajatelkaa, keskustatunneli olisi maksanut vain PUOLET länsimetron hinnasta, ja miten paljon enemmän se parantaisi liikkumista!
Länsimetro lähinnä huononsi kaikkien yhteyksiä, koska suorat bussilinjat poistuivat.
Kommentit (8)
Niin paperilla maksaisi. Eihän länsimetrokaan paperilla maksanut sitä, mitä se tuli maksamaan. Ainahan noi hankinnat nuijitaan läpi epärealistisella budjetilla, ei ne suunnitelmat ikinä pidä. Ja länsimetro ryssittiin huolella, isoissa urakoissa ei näköjään oo niin väliä, joku muu maksaa...
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että noista suorista linjoista vinkuvat lähinnä ne espoolaiset jotka kulki sillä suoralla linjallaan suunnilleen 2 kertaa kuussa ruuhka-aikojen ulkopuolella.
Laitettiin pari miljardia metroon, vaikka se ei nopetuttanut kenenkään kulkemista. Fiksua.
Keskustatunneli esim. poistaisi satamien rekkarallin keskustasta, mikä olisi aika huima muutos. Ja kaikki läpiajoliikenne poistuisi myös.
Ei se ratikkasiltakaan mikään halpa ole. Mutta kaikki hullut suunnitelmat menee läpi, kunhan ei liity mitenkään autoihin.
Keskustatunneli suosii yksityisautoilua, joten paha. Länsimetro suosii julkista liikennettä, joten hyvä. Eiköhän se kupletin juoni ollut tässä.
Kieltänevät jollain aikavälillä autoilun kokonaan Helsingissä, joten mitäpä sitä tunneleilla. Vihreillä on plaanit.
Ongelma meillä on että naiset jotka ei ymmärrä mistään mitään äänestävät Vihreitä ja Sossuja, sitten tehdään hölmöjä päätöksiä.
Jalattomat ukot sitä keskustatunnelia kinuavat. Kävelkööt plösöt!
Vierailija kirjoitti:
Ongelma meillä on että naiset jotka ei ymmärrä mistään mitään äänestävät Vihreitä ja Sossuja, sitten tehdään hölmöjä päätöksiä.
Tuo naisten äänioikeus on kyllä valitettava ongelma.
Tuntuu että noista suorista linjoista vinkuvat lähinnä ne espoolaiset jotka kulki sillä suoralla linjallaan suunnilleen 2 kertaa kuussa ruuhka-aikojen ulkopuolella.