Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tarjota vauvan nimijuhlassa täytekakun lisäksi?
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ei ole suklaakakku, mokkapalat voisivat olla hyvä tarjottava. Lisäksi kaupoissa on jonkinlaisia sydänkeksejä, jotka on päällystetty vaaleanpunaisella/sinisellä kuorrutuksella. Ehkä myös jokin kahvikakku voisi olla hyvä.
Tuleeko oikeasti esim. isovanhemmat kaukaa?
Juhlistaa ikäänkuin lapsen syntymää ja nimeä.
En ole ap, mutta mekin pidimme nimijuhlat, vaikka lasta ei kastettu kristinuskoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka vaan kakkukahvit isovanhemmille. t ap ja 9=ap
Alue: Aihe vapaa
Jos pelkät kahvit, suolaisia tarjottavia voisivat olla esim.
pasteijat eri täytteillä
karjalanpiirakat
kolmioleivät eri täytteillä
rieskarullat (nam!)
voileipäkakku
voileivät
jne.