Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin pitseriaan kun pitsastani puuttui yksi täyte, tyly vastaus

Vierailija
05.09.2019 |

siis kävin ostamassa lähipitseriasta fantasiapitsan ja kotona pitsaa aloitettuani huomasin, että yksi tilaamani ja maksamani täyte puuttuu. Soitin pitseriaan ja kerroin siitä täysin neutraalisti. Vastaus: Pahoittelen. Oliko vielä muuta?
Jonkinlainen ystävällinen ele olisi ollut ehkä paikallaan. En lähtenyt mitään vaatimaan vaan ajattelin, että he kysyvät haluanko hakea uuden pitsan tai vaikka vain limun korvaukseksi virheestä. Asun tämän paikan vieressä ja olen käynyt siellä monesti, mutta enää ei ylpeys anna periksi asioida enää kun eivät asiakkaistaan näköjään välitä.
Ihme myös sinänsä, kun nykyään moni paikka kysyy tähtipisteitä käynnin jälkeen joten huono arvostelu jää näkymään toisille asiakkaille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja kyseessä oli suomalainen asiakaspalvelija, ennen kuin ylläpito poistaa aloituksen ra sistisena -Ap

Vierailija
2/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu kusee.

Maksoit, olisi pitänyt huomioida jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudestaan. Sano, että tilasit pitsan ja yksi aine puuttui ja kerro mikä. Jos sama vastaa puh ja sanoo Soitit jo ja oliko vielä muuta. Niin sano että oli muuta ja paljonkin, minkä takia puuttuu? Ja saan kai rahan takaisin tai seuraavasta pitsasta alennusta. Oliko omistaja puhelimessa, jos ei ni pyydä omistaja puh. Tuote pitää olla semmoinen kuin on tilannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi