Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakasnäkemysjohtaja..!

JPX
03.09.2019 |

Siis mitä v***ua???? Ylen aamuteeveessä piipahti tällainen "johtaja"..! Lue uudestaan tuo titteli: Asiakasnäkemysjohtaja..!!!
Mun on ihan pakko kysyä, mitä tällainen "johtaja" tekee, tai on tehnyt, ansaitakseen tuon tittelin tai mitä hän jopa tienaa tuolla tittelilään..??? Ei hel**tti..!
Noh.... Jonnekkin ne meidän "bonukset" menee... Ei juma**uta..!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.

Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.

Vierailija
2/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen kuin yrityksen on hyvä kuunnella asiakasta ja ymmärtää hänen tarpeensa.

Naurattaakko titteli asiakaspalvelupäällikkö muuten yhtä paljon sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kyllä "naurattaa"...

Sanon uudestaan että "ei h*lvetti"

-AP-

Vierailija
4/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JPX kirjoitti:

Itseasiassa kyllä "naurattaa"...

Sanon uudestaan että "ei h*lvetti"

-AP-

Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.

Vierailija
5/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.

Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.

Tässä toinen näkemys johtaja tuottamassa diipadaapaa.

Vierailija
6/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.

Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.

Tässä toinen näkemys johtaja tuottamassa diipadaapaa.

Hehehe... Just näin. Tyhjänpäiväistä diipadaapaa kovalla palkalla. Tää oli just mun pointti. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi jotkut menestyvät ja jotkut kirjoittavat mammapalstalle katkeria avauksia? 

Vierailija
8/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kysymys. Pitää oikein miettiä... :)

-AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Aina on lehdet paperille painettu. Niin jatkossakin. Kyllä vaan kun sinnikkäästi yrittää, asiakkaat löytää taas printin.” Ap

Vierailija
10/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se asiakas on yrityksen kaikkein tärkein henkilö.

Se maksaa yrityksen työntekijöiden palkat ja muut.

Näkee selvästi, ettei kommentoijilla ole mitään käsitystä asiaskaslähtöisyydestä, markkinoinnista, eikä kaupallisesta elämänmenosta.

Voisi sitä ainakin käyttää mielikuvitustaan, eikä noin nolosti kommentoida, kun ei ymmärrä asiasta piirun vertaa. Tyhmiä ootte, tosi toopeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä pari palvelumuotoilijaa, jotka tuovat asiakasnäkemystä esille joka paikassa. Se on heidän tehtävänsä, mutta ongelmia tulee siinä kohdassa, jossa asiakas haluaa asiaa A, mutta laki vaatii, että samalla tapahtuu asia B. Sitä asiakas ei halua, joten palvelumuotoilija tekee kaikkensa, että laki unohdetaan ja asiakas saa vain sen kivan osan palvelusta. Hyvin hankalaa! Asiakaskokemuspäällikkö taitaa olla toisen palvelumuotoilijan titteli.

Vierailija
12/15 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Jungar on asiakasnäkemysjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema=lopputulos

Leipäämö=paistopiste

Vierailija
14/15 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta titteleitä keksitään lisää, niiden merkitys on menny taivaisiin somen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on pelkkää huttua ja sanahelinää. Moni kakku päältä kaunis ja tyhjät kattilat kolisee eniten ja sitä rataa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä