Asiakasnäkemysjohtaja..!
Siis mitä v***ua???? Ylen aamuteeveessä piipahti tällainen "johtaja"..! Lue uudestaan tuo titteli: Asiakasnäkemysjohtaja..!!!
Mun on ihan pakko kysyä, mitä tällainen "johtaja" tekee, tai on tehnyt, ansaitakseen tuon tittelin tai mitä hän jopa tienaa tuolla tittelilään..??? Ei hel**tti..!
Noh.... Jonnekkin ne meidän "bonukset" menee... Ei juma**uta..!
Kommentit (15)
Yrityksen kuin yrityksen on hyvä kuunnella asiakasta ja ymmärtää hänen tarpeensa.
Naurattaakko titteli asiakaspalvelupäällikkö muuten yhtä paljon sua?
Itseasiassa kyllä "naurattaa"...
Sanon uudestaan että "ei h*lvetti"
-AP-
JPX kirjoitti:
Itseasiassa kyllä "naurattaa"...
Sanon uudestaan että "ei h*lvetti"
-AP-
Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.
Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.
Tässä toinen näkemys johtaja tuottamassa diipadaapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.
Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.
Tässä toinen näkemys johtaja tuottamassa diipadaapaa.
Hehehe... Just näin. Tyhjänpäiväistä diipadaapaa kovalla palkalla. Tää oli just mun pointti. Kiitos.
Niin, miksi jotkut menestyvät ja jotkut kirjoittavat mammapalstalle katkeria avauksia?
Aika hyvä kysymys. Pitää oikein miettiä... :)
-AP-
”Aina on lehdet paperille painettu. Niin jatkossakin. Kyllä vaan kun sinnikkäästi yrittää, asiakkaat löytää taas printin.” Ap
Kun se asiakas on yrityksen kaikkein tärkein henkilö.
Se maksaa yrityksen työntekijöiden palkat ja muut.
Näkee selvästi, ettei kommentoijilla ole mitään käsitystä asiaskaslähtöisyydestä, markkinoinnista, eikä kaupallisesta elämänmenosta.
Voisi sitä ainakin käyttää mielikuvitustaan, eikä noin nolosti kommentoida, kun ei ymmärrä asiasta piirun vertaa. Tyhmiä ootte, tosi toopeja.
Meillä on töissä pari palvelumuotoilijaa, jotka tuovat asiakasnäkemystä esille joka paikassa. Se on heidän tehtävänsä, mutta ongelmia tulee siinä kohdassa, jossa asiakas haluaa asiaa A, mutta laki vaatii, että samalla tapahtuu asia B. Sitä asiakas ei halua, joten palvelumuotoilija tekee kaikkensa, että laki unohdetaan ja asiakas saa vain sen kivan osan palvelusta. Hyvin hankalaa! Asiakaskokemuspäällikkö taitaa olla toisen palvelumuotoilijan titteli.
Heidi Jungar on asiakasnäkemysjohtaja.
Lopputulema=lopputulos
Leipäämö=paistopiste
Vuosi vuodelta titteleitä keksitään lisää, niiden merkitys on menny taivaisiin somen myötä.
Kaikki on pelkkää huttua ja sanahelinää. Moni kakku päältä kaunis ja tyhjät kattilat kolisee eniten ja sitä rataa...
Jotta yritykset voivat tuottaa palveluja, heidän on tunnettava asiakkaansa. Asiakkaiden näkemys on tärkeää. Ja jotta asiakkaiden näkemys voidaan selvittää, siihen pitää olla jotkut systemaattiset mekanismit, jotta ei tule tehtyä turhuuksia. Tätä toimintaa voi johtaa esimerkiksi vähänkin isommassa yrityksessä asiakasnäkemysjohtaja - vaihtoehtoisia titteleitä toki on.
Ruotsissa tämä on ollut vakio vuosia. Suomessa vihdoin herätty. Miksi Apple söi Nokian? Toinen kuunteli asiakkaita. Toinen pomoja.