Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nappikuulokkeet hajosivat parissa viikossa, hämmentävä kokemus Prismassa

Vierailija
15.08.2019 |

Nappikuulokkeet hajosivat parissa viikossa. Olivat tosin halvat, mutta silti tuotteelle annettiin 2 vuoden takuu. Menin tuotteen ja takuukuitin kanssa siihen Prismaan, josta tuotteen olin ostanut. Heti kun näin työntekijän, jonka kanssa joudun asioimaan tiesin ongelmia. Tämä todella vastenmielinen työntekijä pyöritti hajonneita kuulokkeita pitkään niitä tarkasti tutkien ja mitään kysymättä totesi vian johtuvan fyysisestä kulumisesta ja että takuu ei korvaa ja oli vain, että voi voi. Sanoi myös jotain,että ei näin halpaa kannata ostaa. Olin äimällä lyöty. Toivuttuani menin sitten toiseen Prismaan. Tällä asioin nuoren naisen kanssa, jota ei kysymys asiattomia tai haukkunut minua. Halusi vain tietää, että haluanko uudet. Sanoin, että en ja sain rahat takaisin.

Tajuan kyllä, että kyseessä on Prisma, jolta ei voi odottaa mitään. Kuitenkin ihmetyttää, miten eri tavalla työntekijät voivatkaan tällaisia tilanteita hoitaa. Eikö muka ole yhteistä käytäntöä ja riippuuko täysin työntekijästä, millaista kohtelua selvissäkin tilanteissa saa ? Olen kohdannut Prismassa toki ihan hyviäkin työntekijöitä, mutta myös todella surkeita. Mitäköhän takuu olisi ensimmäisen työntekijän mielestä sitten korvannut ? Näiden hämmentävien kokemuksien jälkeenkin jatkan Prismassa asiointia ja onneksi ostan sieltä enimmäkseen ruokaa, hygieeniatuotteita ja siivoustarvikkeita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo Prisma ihan tarkoituksella tekisi noin ja itsehän sanoit että toisessa Prismassa asia hoidettiin mallikkaasti.

Anna palautetta siitä työntekijästä jolla on selvästi asenneongelma, äläkä pistä sitä ketjun syyksi ja sitten tule tänne itkemään pettymystäsi. Tämä on tyypillinen ihmisten tapa alkaa somessa leimaamaan jotain tahoa yksittäisen ihmisen perseilyn vuoksi. Surkeaa toimintaa.

Vierailija
2/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo Prisma ihan tarkoituksella tekisi noin ja itsehän sanoit että toisessa Prismassa asia hoidettiin mallikkaasti.

Anna palautetta siitä työntekijästä jolla on selvästi asenneongelma, äläkä pistä sitä ketjun syyksi ja sitten tule tänne itkemään pettymystäsi. Tämä on tyypillinen ihmisten tapa alkaa somessa leimaamaan jotain tahoa yksittäisen ihmisen perseilyn vuoksi. Surkeaa toimintaa.

No tottakai se on ketjun vika, että ketjulla on huono työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo Prisma ihan tarkoituksella tekisi noin ja itsehän sanoit että toisessa Prismassa asia hoidettiin mallikkaasti.

Anna palautetta siitä työntekijästä jolla on selvästi asenneongelma, äläkä pistä sitä ketjun syyksi ja sitten tule tänne itkemään pettymystäsi. Tämä on tyypillinen ihmisten tapa alkaa somessa leimaamaan jotain tahoa yksittäisen ihmisen perseilyn vuoksi. Surkeaa toimintaa.

Prisma lahkolainen syöksyi puolustamaan :D

Vierailija
4/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko muka palauttaa tuotteen eri prismaan mistä se on ostettu?

Vierailija
5/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oon nii itekki tehny

Vierailija
6/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo Prisma ihan tarkoituksella tekisi noin ja itsehän sanoit että toisessa Prismassa asia hoidettiin mallikkaasti.

Anna palautetta siitä työntekijästä jolla on selvästi asenneongelma, äläkä pistä sitä ketjun syyksi ja sitten tule tänne itkemään pettymystäsi. Tämä on tyypillinen ihmisten tapa alkaa somessa leimaamaan jotain tahoa yksittäisen ihmisen perseilyn vuoksi. Surkeaa toimintaa.

Ap:han sanoi jatkavansa Prismassa asiointia ja lähinnä ihmetteli, miksi työntekijät toimivat ihan eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Järvenpään Prismassa?

Vierailija
8/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo Prisma ihan tarkoituksella tekisi noin ja itsehän sanoit että toisessa Prismassa asia hoidettiin mallikkaasti.

Anna palautetta siitä työntekijästä jolla on selvästi asenneongelma, äläkä pistä sitä ketjun syyksi ja sitten tule tänne itkemään pettymystäsi. Tämä on tyypillinen ihmisten tapa alkaa somessa leimaamaan jotain tahoa yksittäisen ihmisen perseilyn vuoksi. Surkeaa toimintaa.

Juu, ihan kamalaa. Mitenköhän Prisma ikinä toipuu tästä aggressiivisesta ristiinnaulitsemisesta vauva-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä elämäänsä kyllästyneitä aspoja löytyy joka ketjusta ainakin se yksi, laita vaan palautetta johdolle jos jää häiritsemään. Itse en jaksa, ellei aspa ole todella töykeä ja suurin piirtein sylje päälleni, vaan tervehdin ja hymyilen näille sitruunan nielleillekin. 

Vierailija
10/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä työntekijältä. Eikä ole myöskään työntekijän oikeus kyseenalaistaa sinun ostopäätöksiä hinnan mukaan. Itseasiassa erittäin törkeää ja silloin voisi itse työntekijä ihmetellä miksi prisma myy kyseisiä hajoavia kuulokkeita halvalla.

Mutta joo, laita palautetta tuosta työntekijästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltainen kokemus Prismasta.

Ostin erään tuotteen, joka ei toiminut ollenkaan. Siis rikki alusta asti.

Jätkä pyöritteli pakettia kädessään. "Oliks sulla johto seinässä" tyylisiä kysymyksiä.

Rahat takaisin ja palautetta perään. Nyt en ole aikoihin nähnyt tyyppiä ja osastolla on porukka vaihtunut melkein täysin.

Vierailija
12/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama ketju. Huono provo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi melkein vastaava tilanne Prismassa. Heti ostettua hajosivat kuulokkeet ja huonosti suomea puhuva tukityöllistetty turhantärkeänä kävi syyttämään, että "sinä itse rikkoa". Kyseinen työntekijä on niin tympeä (ei osaa tervehtiä, kiittää jne) että arvasin huonoa kohtelua tulevan. Sain kuitenkin uudet kuulokkeet.

Vierailija
14/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin vain prisman ongelma, mutta kun seon maanlaajuinen aina konttoreita ja valtion virastoja myöten. Riippuu aivan tiskin takana olevasta työntekijästä, että miten sinut ja asiasi otetaan vastaan ja tapahtuuko mitään ja missä ajassa.

Olen joskus kelassa asioidessa joutunut ekan käynnin jälkeen menemään viereiselle tiskille ja asenne ja palvelu ollut kuin yö ja päivä edelliseen, ja asiat saatiin hyvin hoidettua tuon toisen tyypin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi nappikuulokkeet normaalikäytössä. Näillä kuulokkeilla on 10 vuoden takuu, vaikka kyseessä on alle 20 euroa maksavat halppikset. Saatiin Prismasta uudet ilman ongelmia. Nämäkään eivät olleet pitkäikäiset ja jälleen uudet kuulokkeet takuun puitteissa tilalle. Vaan tuota tolkuttoman pitkää takuuaikaa en tajua tällaisen tuotteen kohdalla. Ei mitään järkeä, jos multa kysytään.