Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Silmäni ovat alkaneet rähmiä ihan hirveästi vaihdevuosien alettua.
26.07.2019 |
Rääppää silmäkulmat täynnä joka aamu ja pitkin päivää. Johtuuko silmien kuivumisesta vai jostain muusta? Mitä tehdä?
Kommentit (2)
Jokin infektiokin voi olla takana. Virustulehdus paranee itsestää, siihen usein liittyvä bakteeritulehdus lähtee ab tipoin. Jos vain yhdessä silmässä tulehdusta, kannattaa muista klamydia. Kuivat silmät on yleinen pitkään jatkuneen rähmimisen syy.Vaatii asettuakseen usein silmälääkärillä käynnin mutta puhdista vedellä, apteekista saat myös aineita silmien puhdistamiseen. Sitten keinokyyneleitä min 3-4 kertaa päivässä pari viikkoa säännöllisesti. Jos ei asetu, varaa aika silmälääkärille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuivuu. Ota pikkulusikallinen ruokaöljyä päivittäin.