Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palvelutiskiä ylläpidetään vaikka sitä ei juuri kukaan tarvitse.

Vierailija
12.07.2019 |

Kyseessä tietysti julkinen organisaatio, yksityisellä ei tämmöstä annettaisi tapahtua. Palvelutiski vaan on ja siinä istutetaan sitä varten palkattuja 8-16 vaikka tarvitsijoita on todella vähän. Samoin on myös IT Helpdesk, joka on omassa rakennuksessaan jossa jätkät vetää lonkkaa. Ehkä kerran tai pari viikossa joku soittaa niille ja ne lähtee korkkaamaan.

Kauhean tehotonta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelutiski on yrityksen tärkein käyntikortti. Kaunis ja hyvin manikyroitu vastaanottohenkilö tekee vaikutuksen.

Vierailija
2/3 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelutiski on yrityksen tärkein käyntikortti. Kaunis ja hyvin manikyroitu vastaanottohenkilö tekee vaikutuksen.

Lue se aloitus. Julkinen organisaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi