Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aaalto on hyvin herttainen ihminen

Vierailija
30.06.2019 |

Oli sydäntäraastavaa kuulla hänen sanovan Dancing on Ice ssä että hän oli liikaa suomalaisille :(. Häntä kiusattu ja mollattu ja syrjitty. Ei oo todellista! Hän tuli kolmanneksi tuossakin kisassa, eli menestyi! Hyvä Saara!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla