Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samanikäinen miehesi sanoisi sinulle että kaikki varmasti luulee että olet äitini

Vierailija
30.06.2019 |

Koska näytän itse niin nuorelta teiniltä. Ja nelikymppisestä pariskunnasta kysymys. Mies haluaisi näyttää ikäiseltään, mutta näyttää mielestään ihan nuorelta pojalta jolta kysytään henkkareita joskus kaljaa ostaessa ja hänen mielestään vaimonsa näyttää ihan ikäiseltään. Miten suhtautuisit tuohon??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyisin lattialle itkemään ja sätkyttelemään.

Vierailija
2/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sekavaa. No ap on joku ikäistään 20 vuotta nuoremman näköinen mies joka luulee että se on hienoa. Pari neuvoa. Syö enemmän ja pidä aikuisen ikäisesi miehen vaatteita.

Vierailija
4/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva ainakaan läheltä näyttää oikeasti 20-vuotta ikäistään nuoremmalta, joten tuskin tämäkään tapaus. Ja kannattaa muistaa, että niitä papereita kysytään kolemkymppisen näköiseksi asti.

Vierailija
5/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sinä osapuoli tässä skenaariossa? Oli nimittäin vähän sekavasti kirjoitettu. 

Vierailija
6/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme viisikymppinen pariskunta, olleet yhdessä kohta 30 vuotta. Puolisoni äiti on yli 80 ja jos puolisoni sanoisi, että minua luullaan hänen äidikseen ulkonäköni perusteella, niin kyllä minä varmaan siitä pahastuisin. Olemme kaikkiaan hyvin eri puusta veistetyt, hän on pitkä ja tumma ja niin on vanha äitinsäkin. Minä olen pieni ja pyöreä vaaleaverikkö, ihan ikäiseni näköinen, mutten sentään 35 vuotta vanhemman näköinen. Kai, toivoakseni. 

Vierailija
7/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, näyttääkö mies OIKEESTI tosi nuorelta. Tuskin oikeasti näyttää (todennäköisyys oikeasti minimaalinen), joten vetäisin miestä henkisesti turpaan. Ap:n esimerkki on siis tosi rumasti sanottu.

Vierailija
8/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikähuttua. Sekavaa taas

Vierailija
9/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelisin vaan ;)))

Vierailija
10/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ainakaan läheltä näyttää oikeasti 20-vuotta ikäistään nuoremmalta, joten tuskin tämäkään tapaus. Ja kannattaa muistaa, että niitä papereita kysytään kolemkymppisen näköiseksi asti.

Tämä on totta, mutta yhden henkilön tiedän joka on neljänkympin luokkaa mutta lökäpöksyjen ja lippisten takia menisi kyllä 20v. Liikkuu myös alaikäisten poikien seurassa niin sopii joukkoon ihan hyvin. (En ota kantaa siihen kuinka tervettä tuo on)

Vierailija
11/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta yhden henkilön tiedän joka on neljänkympin luokkaa mutta lökäpöksyjen ja lippisten takia menisi kyllä 20v. Liikkuu myös alaikäisten poikien seurassa niin sopii joukkoon ihan hyvin. (En ota kantaa siihen kuinka tervettä tuo on)

Pitääkö 2-kymppiset enää lippiksiä ja lökäpöksyjä, eikö tuo nimenomaan ole nykyisen 30+ ikäluokan nuoruuden tyyli? Eli siitä tunnistaa teinityyliin jämähtäneen 30+ ikäisen.

Vierailija
12/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naureskelisin vaan ;)))

Mä en varmaan voisi ottaa huumorilla. Siis mies on luultavasti tyhmä kuin saapas ja sokea omalle peilikuvalleen, itserakas ja idiootti muutenkin. Siispä jssap.

Vierailija
13/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset teinipojat näyttävät usein jo valmiiksi keski-ikäisiltä, vaikeasti traktorista nousevilta isänniltä joiden lonkat ovat jämähtäneet istuma-asentoon.

En pitäisi sitä minään suurena itsekehuna, joten ei siinä välttämättä ole moitettakaan mukana.

Jos sen ottaa moitteena, olisi sama kun sanoisi että hyi näytänkö minä nelikymppiseltä naiselta?

Vierailija
14/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi kyllä saman tien kenkää, jos noin ilkeäisi sanoa.

Vierailija
15/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskelisin vaan ;)))

Mä en varmaan voisi ottaa huumorilla. Siis mies on luultavasti tyhmä kuin saapas ja sokea omalle peilikuvalleen, itserakas ja idiootti muutenkin. Siispä jssap.

Niin ja paskapää. Unohdit sen.

Vierailija
16/16 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskelisin vaan ;)))

Niin ja paskapää. Unohdit sen.

Juu ja muutaman muunkin, yritin vastata mutta palsta näköjään söi sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi