Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No niin, rintamamiestalojen asukkaat! Millä maalilla olette maalanneet talonne ulkoverhoilun (lauta)?
21.06.2019 |
Pitäisi jossain vaiheessa uusia talon ulkoverhoilu. Tämä on maalattu lateksimaalilla joskus edellisen omistajan aikaan. Joiltain puolilta verhoilu on sen verran huonossa kunnossa, että parempi varmasti uusia koko pinta pintakäsittelyn sijaan.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vinhalla ja hyvin on pysynyt 15 vuotta. Vaihdoin silloin uudet panelit. Ilmarako pitää jättää alle.