Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia DYSON imurista???
Kommentit (2)
kovaääninen mutta hyvä. Joskus kulkee huonosti peräsä, kun siinä menee se letku sellai mutkalle siinä...Vaikee selittää. En silti pois antaisi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
helppo tyhjentää eikä tarvii arpoa pussien kanssa. Jos tulis imurin vaihto eteen, ostaisin uuden dysonin, uudemman mallin vain