Lue keskustelun säännöt.
Te, joille ei sovi ehkäisypillerit! Miten hormonikierukan kanssa??
10.01.2008 |
Vuosia käytin pillereitä ja kärsin TODELLA huonosta olosta. Siis henkisesti. Olin myös agressiivinen miestä kohtaan. Kunnes jätin pillerit pois maailma ja parisuhdemuuttui kokonaan. Nyt kahden synnytyksen jälkeen lääkäri ehdotti hormonikierukkaa. Uskaltaakohan ottaa?? Kokemuksia? Tottakaihan sen saa pois, mutta ei viitsisi huvikseen heittää rahaa hukkaan...
Kommentit (2)
Silti kyllä epäilyttää. Miten tuo kupari kierukka eroaa hormonikierukasta? Saako sitä sellainen joka meinaa jokusen vuoden sisällä vielä yrittää lasta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kuparikierukka.