Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ilona Rauhala
16.01.2008 |
En ole kauheesti katsonut ohjelmaa, mutta miksi tämä psykologi ilmeilee oudosti koko ajan ja poseeraa kameralle, ei saa yhteyttä haastateltaviinsa. Ei ihan onnistunut & uskottava valinta tv-psykologiksi. Ben Furman takaisin!
Kommentit (2)
ei se furmannikaan nyt niin loputtoman hyvä ollut. Mutta kieltämättä asiallisempi kuin joku sinkkonen...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuntuu että se on kiinnostuneempi esiintymään ja tuputtamaan omia mielipiteitään kuin kuuntelemaan " potilasta" . Benkka oli ihan päinvastainen.