Maskun mainonta
Miten on mahdollista että Masku mainostaa jatkuvasti että heillä on -50 % alennus tuotteista. Mainontaa seuratessa tulee vahvasti vaikutelma, että tuotteita ei myydä normaalihinnalla missään vaiheessa.
Kommentit (7)
Aika sikamaista. Ja jatkuu vaan, vuodesta toiseen. Mitä merkitystä moitteilla on?
Kyllä on ärsyttävää mainontaa. Perustuu huijaukselle koko homma ja jok’ikinen päivä vuodesta toiseen samat setit.
Samalla tavalla toimii esim. JYSK, mutta jostain syystä siitä ei kukaan raivoa. Olisiko siksi, että omistaja ei ole suomalainen eli ei aiheuta niin paljon kateutta?
Halpahallien myynti perustuu jatkuvasti alessa oleviin tuotteisiin. Niin se on muissakin halpakaupoissa, kuten Lidlissä tms.
On tuo sellaista mainontaa, että itse eikä läheiseni osta ikinä mitään tuosta puljusta. Täysi vitsi koko firma. Pienellä budjetilla toimivat menevät halpaan vaan kokoajan. Säälittävää!
Luojan kiitos nykyisin on vaihtoehtoja myös huonekalujen kohdalla.
Ysärillä huippuunsa koulutetut aggressiiviset myyjät vedättivät suomalaisiin liikkeisiin tulleita nuoria miten tahtoivat.
Jatkuva alennusmyynti vei Maskun markkinaoikeuteen
https://yle.fi/uutiset/3-5805360
"Jatkuva alennusmyynti on kielletty laissa" - Kaikkiin yrityksiin uhkasakot eivät pure, rike toistetaan
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/163366
Kuluttajaliitto tympääntyi: Jatkuville alennusmyynneille on tultava loppu – ”Meneillään on kissa-hiiri -leikki”
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005754553.html
Näitkö taas saman sohvan tai urheiluvälineen roimassa alennuksessa? Asiantuntija: "Kyseessä ei ole aito hinnanalennus, vaan voisi sanoa että se on kupla"
https://yle.fi/uutiset/3-10284531