Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lounasravintolan tms. kassahenkilön pitää kertoa mitä hän uskoo asiakkaan tilaavan?

Vierailija
17.04.2019 |

Olen törmännyt tähän aiemmin lähinnä pikaruokaravintoloissa, mutta nyt jopa työpaikan lounasravintolan kassa totesi, että "Ai et tänään sitten ottanutkaan smoothieta niin kuin yleensä joka aamu". Eivätkö kassat tajua että tämä on ärsyttävä tapa? Tulee mieleen lähinnä joku lapsi joka on ylpeä kun muistaa noinkin vaativan jutun ja haluaa kehuja siitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein käyt pikaruokaravintolassa, jos myyjät jo muistavat mitä yleensä syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanoo sen kohteliaisuutena, tarkoittaa, että muistaa sinut.

Vierailija
4/5 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutustelu voi olla hämmentävää sosiaalisesti rajoittuneille.

Vierailija
5/5 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kassan asia kommentoida asiakkaan vanhoja tai uusiakaan valintoja.