Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi lounasravintolan tms. kassahenkilön pitää kertoa mitä hän uskoo asiakkaan tilaavan?
17.04.2019 |
Olen törmännyt tähän aiemmin lähinnä pikaruokaravintoloissa, mutta nyt jopa työpaikan lounasravintolan kassa totesi, että "Ai et tänään sitten ottanutkaan smoothieta niin kuin yleensä joka aamu". Eivätkö kassat tajua että tämä on ärsyttävä tapa? Tulee mieleen lähinnä joku lapsi joka on ylpeä kun muistaa noinkin vaativan jutun ja haluaa kehuja siitä.
Kommentit (5)
Miten usein käyt pikaruokaravintolassa, jos myyjät jo muistavat mitä yleensä syöt?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä sanoo sen kohteliaisuutena, tarkoittaa, että muistaa sinut.
Jutustelu voi olla hämmentävää sosiaalisesti rajoittuneille.
Ei oo kassan asia kommentoida asiakkaan vanhoja tai uusiakaan valintoja.
Alue: Aihe vapaa
Up