Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko koulusta erottaa??
09.04.2019 |
Voiko lapsen lain mukaan erottaa koulusta, jos hänelle on jo pidetty useampi puhuttelu, joiden jälkeenkin hän on jatkanut häiriökäyttäytymistä mm. VIRTSAAMALLA luokan lattialle? Pojan ongelmien syytä on yritetty selvittää, mutta hän ei ole kovin yhteistyöhaluinen. Epäillään jotain autismin muotoa ja ylivilkkautta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koulusta voi erottaa, usein niin tehdään määräajaksi, esim. 2 viikkoa. Oppivelvollisuus ei kuitenkaan lopu, vaan opinnoista vastaa tuolloin koti.
Erottaminen ei vain kyllä ole kuvaamassasi tapauksessa missään nimessä oikea toimi. Lapsen hätä ja ongelmat pitää selvittää, ei hylätä lasta kotiin.