Lue keskustelun säännöt.
Tarviiko ylöspäin osoittavan nokan että pääsee töihin Lehdolle tai Kekäleelle?
08.04.2019 |
Varsinkin Lahden Lehdolla on kiva käydä. Siellä on muutama myyjätär joille on neste noussut jotenkin päähän.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla