Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi asiakaspalveluhullut sanovat itse koko ajan ”kiitos”?
05.04.2019 |
Sellaiset jotka eivät tee asiakaspalvelua työssään mutta se jotenkin liittyy työnkuvaan. Tutkivat, johtavat sitä tai jotenkin käsittelevät. Ne sanoo koko ajan ihan kaikenlaisissa keskusteluissa KIITOS. Ja kyllähän se on hyvä sana jokaisen osata, mutta ei sitä pidä ylikäyttää. Kiitos kun perehdytit. Kiitos tästä päivästä/kokouksesta. Kiitos tiedosta. Kiitos kiittämisestä. Sen todellinen merkitys unohtuu ja sitä toistellaan kun se on jotenkin niin hienoa. Ei se tarkoita useinkaan aitoa kiitollisuutta, vaan pelkkää kohteliaisuutta.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Koska se nyt vaan on helmmetin kohteliasta ja hyvää käytöstä. Opettelisit olemaan sinäkin kiitollisempi
Ei ole!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koska se nyt vaan on helmmetin kohteliasta ja hyvää käytöstä. Opettelisit olemaan sinäkin kiitollisempi