Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten täydellisesti 3,5-vuotiaan pitäisi jo puhua.

Vierailija
08.01.2008 |

Tarkoitan mitkä kirjaimet hänen pitäisi jo osata ääntää, vai pitäisikö jo osata kaikki?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesseli puhuu kuin papupata, mutta kriittiset s ja r puuttuvat, sekä muutamat muut konsonantit kuulostavat samalta. Itseään ei tunnu häiritsevän tippaakaan ;)

Vierailija
2/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on syksyllä edessä ulkomaille muutto, ja mietin, ettei siellä varmaankaan ole puheterapiaa tarjolla. En siis tiedä tarvitsemmeko edes, mutta helposti varmaan esim r jää oppimatta. En tiedä. Ehkä huolin turhia. Kiitos kun rauhoititte mieltäni asiasta, itse kun en näistä oikein tiedä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei meidän pienokaiselle. Varsinkaan kun herra ommamielettömän itsetunnon, eikä ole asiasta moksiskaan, toisin kuin herkkä siskonsa ;) (Vuoden nanhempi ja r puuttuu) Ja eihän kaiken tarvitsekaan aina olla täydellisen samanlaisia. Piei persoonallinen vivahde...

Vierailija
4/4 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika vasta alkoi puhua 3,5 v ja on nyt eskarilaisena jo täysin muiden tahdissa. Vain ärrää harjoitellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi