Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kiinalaisten rakentavaksi tehtävä tallina-helsinki tunneli jo lyöty pöytään?

Vierailija
18.03.2019 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kannata tehdä.

Vierailija
2/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt sitä **tun maapalloa. Ei kiinalaisten kannata rahdata tavaraa jonkin tunnelin kautta Keski-Eurooppaan kun ratakiskot menee Kiinasta sinne suorempaakin reittiä Venäjän läpi Itä-Euroopan kautta.

Westerbacka voisi keskittyä nyt vaan niihin pomppiviin lintuihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kannata tehdä.

Olen samaa mieltä. Olen ap.

Suomen kuuluu konmarittaa kaikkea eikä Dubaidisoida.

Vierailija
4/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meillä pitää oma tunneli olla, hieno projekti mikä työllistää suuren määrän virkamiehiä ja asiantuntijoita.

Rahat pois maailmalta kuljeskelemasta.

Vierailija
5/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt sitä **tun maapalloa. Ei kiinalaisten kannata rahdata tavaraa jonkin tunnelin kautta Keski-Eurooppaan kun ratakiskot menee Kiinasta sinne suorempaakin reittiä Venäjän läpi Itä-Euroopan kautta.

Westerbacka voisi keskittyä nyt vaan niihin pomppiviin lintuihinsa.

No linnut olisi kerta kaikkiaan mahtava ekoteko. Kunhan kanaannei satsata että se lentäisi. Haukka on haukka. "Hauska"

Vierailija
6/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon Vesteebacka saisi tunnelista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisilla ei aikomustakaan rakentaa. Vain rahoittamisesta haaveillaan.

Vierailija
8/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pisin ja kallein tunneli kahden pikkukaupungin ja kääpiövaltion välillä on yhtä realistinen, kuin reittilennot naapuri galaksiin. Tämän projektin ainoa tarkoitus on kupata yhteiskunnalta varoja. Se ei tule koskaan etenemään suunnittelupöytää pidemmälle, mutta saahan siinä muutaman miljoonan kääräistyä liiviinsä jo pelkillä alustavilla suunnitelmilla, kunhan vaan päättäjissä on riittävästi haihattelijoita, jotka uskovat tällaisiin huuhaa hankkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset asiantuntijat kuin ilmastonmuutosta hömpöttävät niin voisivat tehdä jätekasojen keskelle haukoille otollista elämää. Niiden pitää selvitä evoluution vaikeimmatkin hetket ja erroosiot. Ilman andien condoreita emme olisi voineet nähdä värejä afrikassa kuin olimme apinoita. He pystyivät näkemään värejä ennen ihmisiä kerta ne lensivät tuhkapilvien yläpuolella. Ei egyptin monumenteissakaan muutoin olisi linnun päätä ihmisellä.

Vierailija
10/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin Kanaalin tunneli yhdistää suoraan yli satamiljoonaa ihmistä, eikä siltikään kannata.

Suomenlahden tunneli yhdistäisi seitsemän miljoonaa ihmistä.

Ei minulla mitään tunnelia vastaan olisi mutta on aika hankalaa keksiä sellainen utopia missä se olisi kannattava investointi.

Todennäköisesti matkailisin kuitenkin Viroon yhä autolautalla koska se olisi halvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan-Hki väli olisi hyvä pilottiprojekti Elon Muskin Hyperloopille.

Vierailija
12/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kiina lähtee sitä rahoittamaan niin heille se on osa Jäämeren kautta kulkevaa väylää Keski-Eurooppaan. Kiinalaiset haluavat rakentaa useita rinnakkaisia kauppareittejä koska heidät luota venäläisiin, muslimeihin, amerikkalaisiin tai kehenkään.

Itsenäisenä hankkeena tunneli ei kannata koska yhden matkan hinta tulisi olla 5 kymppiä mikä tarkoittaa sitä, että asunto Tallinnassa, työpaikka Helsingissä -kuvio ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman pisin ja kallein tunneli kahden pikkukaupungin ja kääpiövaltion välillä on yhtä realistinen, kuin reittilennot naapuri galaksiin. Tämän projektin ainoa tarkoitus on kupata yhteiskunnalta varoja. Se ei tule koskaan etenemään suunnittelupöytää pidemmälle, mutta saahan siinä muutaman miljoonan kääräistyä liiviinsä jo pelkillä alustavilla suunnitelmilla, kunhan vaan päättäjissä on riittävästi haihattelijoita, jotka uskovat tällaisiin huuhaa hankkeisiin.

SOTE:sta osataan puhua median voimin pahaa mutta.......