Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketmaster - Rahat meni, mutta lippuja ei tullut. Viesteihin ei vastata.

Vierailija
24.02.2019 |

Ostin liput tapahtumaan. Maksoin liput samantien verkkomaksuna, mutten saanut tilausvahvistusta enkä lippuja. Liput eivät myöskään näy omilla sivuillani Ticketmasterin palvelussa. Rahat ovat kuitenkin tililtäni kelvanneet. Asiakaspalvelunumeroon soittaminen on törkeän hintaista, ja yhteydenottolomakkeen käyttö vaatii tilausnumeroa, mitä minulla ei tietenkään ole, kun en mitään vahvistusta tai lippuja ole saanut. Sähköpostitse laitettuihin viesteihin eivät vastaa.

Haisee pahasti kusetukselta, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kymeniä lippuja. Ei ole ikinä ollut ongelmaa. Kannattaa soittaa. Halvemmaksi tulee kuin lipun menetys. ja jos on heidän moka voit vaatia soitetun puhelun hinnankin takaisin.

Vierailija
2/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kymeniä lippuja. Ei ole ikinä ollut ongelmaa. Kannattaa soittaa. Halvemmaksi tulee kuin lipun menetys. ja jos on heidän moka voit vaatia soitetun puhelun hinnankin takaisin.

Olemme soittaneet. Pyytävät laittamaan sähköpostia (johon eivät vastaa) ja tarjoavat hyvitykseksi lahjakorttia, joka on summaltaan suorastaan loukkaava, ja jolla ei luonnollisesti makseta niitä puhelinlaskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut kymeniä lippuja. Ei ole ikinä ollut ongelmaa. Kannattaa soittaa. Halvemmaksi tulee kuin lipun menetys. ja jos on heidän moka voit vaatia soitetun puhelun hinnankin takaisin.

Olemme soittaneet. Pyytävät laittamaan sähköpostia (johon eivät vastaa) ja tarjoavat hyvitykseksi lahjakorttia, joka on summaltaan suorastaan loukkaava, ja jolla ei luonnollisesti makseta niitä puhelinlaskuja.

Jos koette tilanteen pahaksi niin voitte olla yhteydessä myös kuluttaja-asiamieheen. Miten tuolta perusteltiin ettei koko summaa korvata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän