Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmann ei vieläkään onnistunut kääntämään tavaratalojen tulosta voitolliseksi – aloittaa 20 miljoonan säästöohjelman

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on jämähtänyt menneisyyteen; surkea verkkokauppa ja surkea palvelu kivijalkaliikkeissä.

Liekö vieläkään huomanneet, että uusi sukupolvi ei osta/arvosta jotakin vain, koska se on Stockmannilta..

Dinosaurukset päätyy museoon.

Vierailija
2/5 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisivät ny vain ainakin puolet tavaratalosta asunnoiksi... loput jonkin sortin vuokratiloiksi. Mitä sen kötevämpää kuin saada ruokaa talvisin ilman että tarvitsee liikkua ulkona tai luottaa nettikauppaan?

Noin muuten en klikkaille trollimedioiden ,inkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis konkkaan vaa. Kukaa 2000luvulla syntynyt ei mene ostoskeskukseen ostamaan mitään. Sinne mennään aikaa viettämään ja kahvia lipittämään. Ostokset tehdään netissä.

Vierailija
4/5 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kaiken saa nykyään netistä. 

Vierailija
5/5 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann tekee jälleen väärän siirron. Mikä olikaan uutinen?

Tavaratalon idea on, että sieltä löytää melkein kaiken mitä keksii etsiä =>mitä tekee Stocka: karsii radikaalisti valikoimaa, myy Akateemisen jonka tason ostaja romahduttaa välittömästi jne. Perusmerkkejä perusväreissä- miksi niiden takia pitäisi vaivautua Stockalle?, 

Tavaratalon idea on, että sieltä saa asiantuntevaa palvelua => Stocka karsi myyjiä

Tavaratalon ero nettikauppaan on että sieltä saa elämyksiä =>nyt viime jouluna Stockan jouluosastokin oli muutettu 15 neliön kopperoksi jossa oli perustuotteita, jouluikkuna luovutettiin ulkopuoliselle firmalle jo vuosia sitten jne. Kauppakeskus-Stockmanneilla ei ole keskustan tavaratalon glamourista ollut tietoakaan

Hienosta tavaratalosta saa luksustuotteita ja yksilöllisiä tuotteita mitä ei muualta löydy => Stockan käsitys hienosta on nykyään Guess, MK, Lauren Ralp Lauren jne. Pitäisi olla Hermès, Chanel, Cartier (ei pelkästään kosmetiikkaosastolla vaan merkkien perusvalikoimaa edustavat shop in shopit).

Kombinaatio ainutlaatuiset tuotteet + erinomainen palvelu + elämyksellinen ostoskokemus voi sitten maksaakin vähän enemmän. Pelkästään se että Helsingin keskustasta voi ostaa keskinkertaisia merkkejä autiosta, tylsästä liiketilasta Stockmann-lisällä varustettuna, ei kiinnosta ketään jos samat tuotteet saa netistä tai kauppakeskuksestakin halvemmalla.

Harmittaa ettei Suomessa ole ollut vuosikymmeniin edes yhtä aitoa tasokasta tavarataloa. Stocka ei onnistunut kohottamaan kasvojaan edes 2010-luvun luksusbuumin myötä. Laatua arvostetaan jälleen ja moni olisi valmis maksamaan kansainvälisistä brändeistä, mutta Stockaa se ei ole kiinnostanut. Nekin rahat ovat valuneet putiikeille, nettikauppoihin ja ulkomaisille kaupoille.  Miksi sitä kävisi aina ulkomaille mennessään Sephorassa, Uniqlolla, Hermèsin, Salvatore Ferragamon, Cartierin ja Balenciagan liikkeissä jos voisi vain shoppailla muutaman tunnin Helsingissä? Vaan kun ei voi- eivätkä brändit taatusti rantaudu Suomeen kun eivät voi aloitella toimintaansa shop in shop-konseptilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi