Lue keskustelun säännöt.
Kuvaverkko? Kuulin että täältä löytyy (huonoja) kokemuksia.
30.11.2007 |
Mutten löytänyt mitään aiempia ketjuja aiheesta.
Kertokaa nyt jotain, meidän päiväkodissa joku ehdotti kuvaverkkoa ja sitten osa sanoi että firmaa haukutaan kaikilla keskustelupalstoilla...
Kommentit (4)
Teepä haku vaikka puolen vuoden ajalta sanalla " kuvaverkko" , niin tulee 29 osumaa. Löytyy paljon huonoja kokemuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuten hyvät kuvat, mutta... Ja aika kauan kesti tulla ne kuvat yleensäkin.