Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fennian päätös kesti yli kuusi kuukautta

Fenniaan kyllästynyt
08.10.2018 |

Tällaisia terveisiä Fennialle tällä kertaa!

Sain kielteisen korvauspäätöksen yli kuuden kuukauden päästä kolarista johon en ollut syyllinen. Onko tämä kohtuullinen aika päätöksen tekoon?

Annoitte kieltävän päätöksen tulematta edes tutustumaan autooni, joka seisoi korvauskumppaninne Laakkosen pihalla pitkän ajan odottaen juurikin kyseistä päätöstä. Laakkonen ei suostunut antamaan autoa minulle ennenkuin päätös ja laskutuslupa tulisi. Pyysin teitä paikalle todentamaan vahinkoa moneen kertaan. Ette tulleet. Pyysin tätä päätöstä tehtäväksi moneen otteeseen, kaikki kaikui kuuroille korville.

Pyysin myös vahinkokeskus partnerianne useaan otteeseen tulemaan paikan päälle katsomaan autoa, jonka jarrulevy oli selkeästi vääntynyt kolarin seurauksena. Eipä näkynyt ketään, eivätkä hekään osanneet sanoa asiaan muuta kuin, että päätöstä ei ole.

Nyt minua laskutettiin 3500e Laakkosen puolesta kyseisestä korjauksesta, eli surkeita vedättäjiä tuntuu teidän organisaatiostanne ja lähipiiristänne löytyvän. Tästä kannattaa jokaisen kuluttajan vetää johtopäätökset millaista on asioida "Fennia turvaa omaa lompakkoaan" -organisaation kanssa, tämä taho ei tunnu korvaavan edes selkeitä vahinkoja ilman valituskierrettä.

Ikävää ja kohtuutonta, että näin selkeässä asiassa pitää tehdä reklamaatioita, tai valittaa teitä valvovalle elimelle. Ette edes vaivaudu lupauksista huolimatta soittamaan takaisin ja kuluttaja joutuu toteamaan, että Fennia turvaa huonosti ja sen puussa ei kasva hedelmiä, korkeintaan herneitä. Hävetkää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla