Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikauppa-kivijalka 9-1.

Vierailija
06.10.2018 |

Siis jos haluat valita itsellesi sopivimman maksamatta turhasta.
Samassa ajassa kuin ostat kivijalasta sattumankaupalla tavaran, saat netistä satakertaisen määrän tietoa ja vaihtoehtoja. Liikkeessä olet klopin armoilla joka pyrkii myymään mahdollisimman kalliin nurkissaan lojuvan, tavarasta mitään tietämättä ja asiakkaan edusta piittaamatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, ja voihan sen netistä valitsemansa sitten hakea sieltä kivijalasta, jos se on helppoa,

Postimyynnin ongelmana on monessa liikkeessä munintaviikot, siis käsitellään ja prosesessoidaan, eikä panna tavaraa postiin. Osa postimyyjistä onkin vain välikäsiä, joilla ei ole mitään tavaraa vaan tilaavat itse tilauksen saatuaan ja kertovat vain hinnan kahdella.

Vierailija
2/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saat myös satakertaisesti väärää informaatiota. Ei ole kerta eikä kaksi, kun sinne kivijalkakauppaan on tultu nettiostos kainalossa, 14 päivän palautusoikeus mennyttä ja sitten ilmoitetaan, että koska myytte tätä merkkiä, teidän täytyy ilmaiseksi opastaa/asentaa/milloin mitäkin. Kun toteaa ystävällisesti, että asennus maksaa 80 e, saa kuulla myyvänsä tuotteita kiskurihinnalla, vaikka ei toistaiseksi edes huomannut myyneensä mitään. Joskus asiakas kuvittelee ostaneensa tietyn tuotteen netistä ja suuttuu siellä kivijalkakaupassa kuullessaan, että kyseessä oli toissavuoden malli, ei se uusin, jossa on nimen perässä X.

Mutta osta ihmeessä netistä, sinulla on siihen oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan "myyjistä" on enemmän haittaa kuin hyötyä. Esim. kodinkoneita ja urheiluvälineitä ostaaessani olen huomannut että jo kolmannessa liikkeessä tiedän enemmän kuin liikkeen märkäkorva.

Vierailija
4/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä: Ohjustankoa pyörään ostamassa XXL:stä. Oli jo kädessäni, myyjän kommentti: "Mikä se on".

Kattohuopaa ostamassa Lanternasta: "Ei meillä ole", vastasi teini "bitumikate"vuoren takaa.

Vierailija
5/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tuote ei olekkaan sopiva niin saat ruveta arvuuttelemaan vastaako ne netin "asiakaspalvelijat" ollenkaan tai pitävätkö ne sinua syyllisenä tuotteen vikaan eivätkä palauta rahoja

Vierailija
6/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tuote ei olekkaan sopiva niin saat ruveta arvuuttelemaan vastaako ne netin "asiakaspalvelijat" ollenkaan tai pitävätkö ne sinua syyllisenä tuotteen vikaan eivätkä palauta rahoja

Päinvastoin nettikaupoissa on melkein aina palautusoikeus (Suomalaisissa aina, lainkin mukaan), kivijalkakaupoissa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tuote ei olekkaan sopiva niin saat ruveta arvuuttelemaan vastaako ne netin "asiakaspalvelijat" ollenkaan tai pitävätkö ne sinua syyllisenä tuotteen vikaan eivätkä palauta rahoja

Päinvastoin nettikaupoissa on melkein aina palautusoikeus (Suomalaisissa aina, lainkin mukaan), kivijalkakaupoissa ei.

Niin on 14 vrk ja aika alkaa kulua siitä, kun vastaanotit tuotteen. Jostain syystä porukka herää ongelmiin vasta sitten, kun aikaa on kulunut 15 vrk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan