Kuinka flunssainen asiakaspalvelija on vielä ok?
Kuinka flunssaisena itse kehtaat mennä töihin asiakaspalvelualalla ja asiakkaat: kuinka flunssainen aspa saa olla ennen kun se on vastenmielistä teille?
Itselle iski eilen syysflunssa ja ainakaan vielä ei ole kuumetta tai yskää, mutta äänestä kuulee, että on flunssa ja nenää saa niistää välillä, minkä yrirän kyllä hoitaa silloin, kun ei ole asiakkaita, mutta ei se niiskutus ja rään rykiminenkään varmaan kivaa kuunneltavaa ole. Olen siis aspana/myyjänä kodintekstiilimyymälässä, jossa sitä kontaktia asiakkaisiinkin tulee vähän eri tavalla kuin esim. ruokakaupan kassalla niin mietin vaan, että jos tästä vielä enemmän menen tukkoon ja tulee vaikka se yskä niin karkotanko asiakkaat rykimiselläni? :D
Kommentit (12)
Minua eivät flussan oireet sinänsä ällötä - mutta se merkitsee paljon että saanko itse TARTUNNAN.
Kysy pomolta sellaisia hommia, missä tarvitsee olla mahdollisimman vähän asiakkaiden kanssa. Esim hyllyjen siistimistä tai varasto/tietokonehommia tmv
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole yleensä asiakaspalvelupaikan etu menettää asiakkaita ja minä mieluummin en asioi sairaan aspan lähellä, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole aina itse aspan syy, jos joutuu olemaan töissä sairaana, vaan johtoporras voisi miettiä tätä myös. Mutta noin pääpiirteissään jutun pitäisi mennä niin, että sairaat saisivat potea kotona ja hyvin levättynä tauditkin voivat helpottaa nopeammin ja kaiken maksimaalisen hyödyn tavoittelussa johtoporras voi menettää enemmän, kuin saada.
Joo meillä kyllä siis saa olla 3 päivää omalla ilmoituksella sairaslomalla, mutta itselläni on vähän sellainen mentaliteetti, että flunssa ei riitä syyksi olla pois töistä, jos ei sitten ole kuumetta tai tosiaan ihan älyttömän räkäinen, mikä ei enää itsellekään ole kiva olotila olla sosiaalisessa työssä. Ja lisäksi tuuraan tällä viikolla yhtä toista saikuttajaa ja muutama muukin vuoronvaihtu osui tähän samaan syssyyn niin ei tekisi mieli jäädä kotiin "vain" flunssan takia... Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy pomolta sellaisia hommia, missä tarvitsee olla mahdollisimman vähän asiakkaiden kanssa. Esim hyllyjen siistimistä tai varasto/tietokonehommia tmv
No tämä ei ole mahdollista kyllä, koska meillä ollaan aamusta ja illasta pari tuntia yksin vuorossa ja muutenkin silloin kun myymäläpäällikkö on töissä niin hänellå on usein omia hommia hoidettavana, jolloin meille muille jää pääosa asiakaspalvelussa ja myymälätyössä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole yleensä asiakaspalvelupaikan etu menettää asiakkaita ja minä mieluummin en asioi sairaan aspan lähellä, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole aina itse aspan syy, jos joutuu olemaan töissä sairaana, vaan johtoporras voisi miettiä tätä myös. Mutta noin pääpiirteissään jutun pitäisi mennä niin, että sairaat saisivat potea kotona ja hyvin levättynä tauditkin voivat helpottaa nopeammin ja kaiken maksimaalisen hyödyn tavoittelussa johtoporras voi menettää enemmän, kuin saada.
Joo meillä kyllä siis saa olla 3 päivää omalla ilmoituksella sairaslomalla, mutta itselläni on vähän sellainen mentaliteetti, että flunssa ei riitä syyksi olla pois töistä, jos ei sitten ole kuumetta tai tosiaan ihan älyttömän räkäinen, mikä ei enää itsellekään ole kiva olotila olla sosiaalisessa työssä. Ja lisäksi tuuraan tällä viikolla yhtä toista saikuttajaa ja muutama muukin vuoronvaihtu osui tähän samaan syssyyn niin ei tekisi mieli jäädä kotiin "vain" flunssan takia... Ap
Noniin ja meiltähän löytyi täältä itsensä ennen pitkää loppuun polttava marttyyri. Työnantajan suosikki ja oman elämänsä aku ankka. Yksi kaikkien ja... ei kukaan sun puolesta vai mites se meni.
Sairaslomalle siitä asiakkaita tartuttamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole yleensä asiakaspalvelupaikan etu menettää asiakkaita ja minä mieluummin en asioi sairaan aspan lähellä, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole aina itse aspan syy, jos joutuu olemaan töissä sairaana, vaan johtoporras voisi miettiä tätä myös. Mutta noin pääpiirteissään jutun pitäisi mennä niin, että sairaat saisivat potea kotona ja hyvin levättynä tauditkin voivat helpottaa nopeammin ja kaiken maksimaalisen hyödyn tavoittelussa johtoporras voi menettää enemmän, kuin saada.
Joo meillä kyllä siis saa olla 3 päivää omalla ilmoituksella sairaslomalla, mutta itselläni on vähän sellainen mentaliteetti, että flunssa ei riitä syyksi olla pois töistä, jos ei sitten ole kuumetta tai tosiaan ihan älyttömän räkäinen, mikä ei enää itsellekään ole kiva olotila olla sosiaalisessa työssä. Ja lisäksi tuuraan tällä viikolla yhtä toista saikuttajaa ja muutama muukin vuoronvaihtu osui tähän samaan syssyyn niin ei tekisi mieli jäädä kotiin "vain" flunssan takia... Ap
Noniin ja meiltähän löytyi täältä itsensä ennen pitkää loppuun polttava marttyyri. Työnantajan suosikki ja oman elämänsä aku ankka. Yksi kaikkien ja... ei kukaan sun puolesta vai mites se meni.
Sairaslomalle siitä asiakkaita tartuttamasta.
No en nyt mikään marttyyri kuitenkaan ole :D En mä tietenkään ihan pää kainalossa raahaudu töihin potemaan, mutta jos periaatteessa on ihan toimintakuntoinen eikä häiritsevän räkäinen niin tuntuu hassulta saikuttaa. Ap
Sellainen on vielä ok joka on tiputuksessa.
On inhottavaa, kun aspa niiskuttaa ja rykii, jopa yskii päin asiakasta,,kuten kerran minulle kävi. Levittää todella tehokkaasti muihin sairauden, joten en suosittele kovassa flunssassa töihin.
Asiakkaana oon sitä mieltä että jos selkeästi huomaan asiakaspalvelijan olevan sairas niin tulee epämukava olo, ei siksi että pelkään tartuntaa vaan lähinnä siksi että soisin jokaiselle mahdollisuuden sairastaa rauhassa kotona.
Suosikkikukkakauppani vaihtoi omistajaa. Menin kerran siihen uuteen ja siellä oli pari myyjää palvelemassa asiakkaita ja astuttuani sisään, toinen meni takahuoneeseen ja kuulin hänen patistavan jotakuta palvelemaan.
Sieltä tuli väsyneen ja flunssaisen oloinen myyjä herpes huulessaan. Eli kunnon flunssa päällä. Ehkä työlkistetty. Lähdin pois. Sanoin vaan, että en taida sittenkään ottaa mitään.
Minä en ainakaan halua flunssaista myyjää itselleni. Vaihdan kauppaa. Voi ehkä itsestä tuntua ettei kehtaa jäädä kotiin mutta asiakkaan näkökulmasta flunssainen myyjä on kiusallinen ja ei toivottu. Se tauti tarttuu kun aivastellaan ja yskitään -.-
Eihän se ole yleensä asiakaspalvelupaikan etu menettää asiakkaita ja minä mieluummin en asioi sairaan aspan lähellä, mutta ymmärrän kyllä, ettei se ole aina itse aspan syy, jos joutuu olemaan töissä sairaana, vaan johtoporras voisi miettiä tätä myös. Mutta noin pääpiirteissään jutun pitäisi mennä niin, että sairaat saisivat potea kotona ja hyvin levättynä tauditkin voivat helpottaa nopeammin ja kaiken maksimaalisen hyödyn tavoittelussa johtoporras voi menettää enemmän, kuin saada.