Lue keskustelun säännöt.
Mihin aikaan päivästä käytte yleensä kakalla?
Kommentit (24)
Aamulla puoli seitsemän. Suututtaa herätä niin aikaisin nyt eläkkeellä, mutta en ole vielä keksinyt, miten saisin hädän myöhäistettyä. Murheensa kullakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Illalla ennen yövuoroon lähtöä tulee käytyä p*skalla.
Aamulla ennen kuin menen suihkuun.
Kakkaaminen on WT touhua. Minä en ole koskaan käynyt kakalla.