Lue keskustelun säännöt.
voi kun manu näyttää vanhalta...
Kommentit (4)
Totta kai Manu näyttää vanhalta, varsinkin kun on noin laiha.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt tänävuonna ekan kerran näytti tosi vanhentuneelta, selkä kumarassa käveli.
Tellu talutti siitä poiskin. Mutta onhan Manulla ikää jo.
erittäin vanhan näkoinen. Jotkut vanhenevat nopeasti. Eihän se haittaa. Paakkanenkin. Taasen se arkkiatri on ikäisekseen nuoren näköinen ja niin oli aiempikin arkkiatri. Sehän eli yli satavuotiaaksi.