Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi tapa... asiakaspalvelijan työstä kyse.

Vierailija
11.08.2018 |

A) iloinen, reipas, tehokas.
B) rauhallinen, hidas puhetyyli.

Kumman kanssa asioitsisit mieluimmin? Mietin minkä työroolin ottaisin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.

Vierailija
2/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adiakkaan mukaan vaihteleva mieluiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan se kuka olet.

Roolin veto ei vaan toimi pitemmän päälle.

Mä olen ollut aina häijy ja suorapuheinen kassa....kukaan ei ole koskaan valittanut😁

Vierailija
4/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytsanainen kuin Doc Martin Ylen tv-sarjassa olisi paras. Menee suoraan asiaan ja löytää suoraan ytimen. Sanoo kiitos, ole hyvä ja näkemiin.

Vierailija
5/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua on monenlaista. Jos olet työkkärin puhelinpalvelussa, niin sellainen toistava tyyli, jossa varmistetaan uudestaan ja uudestaan, että ymmärsihän asiakas. Lopuksi vielä kerrataan, mistä on puhuttu ja muistutetaan asiakkaalle, mitä hänen tulee tehdä. Ja sen jälkeen pyydetään asiakasta itseään kertomaan, mitä pitää tehdä.

Vierailija
6/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma, asiakkaaseen sopivasti mukautuen. Riippuu aika paljon siitäkin, missä aspassa oot, voi olla työnantajallakin toiveensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole vaan se kuka olet.

Roolin veto ei vaan toimi pitemmän päälle.

Mä olen ollut aina häijy ja suorapuheinen kassa....kukaan ei ole koskaan valittanut😁

Oot tod.näk. myös huumorintajuinen, hauska?

Vierailija
8/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajahan ei osaa mitään sanoa. Olen puhelinneuvonnassa töissä. Mutta on tyylini lienee kuitenkin ystävällinen ja tehokas, pirteä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhytsanainen kuin Doc Martin Ylen tv-sarjassa olisi paras. Menee suoraan asiaan ja löytää suoraan ytimen. Sanoo kiitos, ole hyvä ja näkemiin.

Tämä kuulostaa minustakin todella hyvältä tyyliltä.

Ap

Vierailija
10/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy kuulostella asiakasta ja palvella sen mukaan. Jos asiakas on kiireinen niin nopeasti ja asiapitoisesti. Jos asiakas taas on eläkeläismummo jolla on aikaa puhua niin puhu. Yksi tapa Ei miellytä kaikkia asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti asiakkaat ovat erilaisia.

Mutta kysy on että mikä se perustyyli olisi, asiakkaan mukaan tosin.

Työkaverillani on todella hidas puhetapa, luulen että monet pitää hänenkin tyylistä. Mutta tämä asiakaspalvelu on kyllä temmoltaan aika nopea tempusta.

Ap

Vierailija
12/12 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempoista korjaus.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme