Lue keskustelun säännöt.
Normal?
11.07.2018 |
Onko normaalia että ärsyttää ja ahdistaa olla syntynyt 90-luvulla? Kaikesta on ikuisuus, 90-luku oli vanhanaikaista p*skaa jne.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillon oli choker-korut ja napapaidat sentäs