Lue keskustelun säännöt.
Vantaalaiset epäpätevät lastentarhanopettajat ja lastenhoitajat!
19.06.2018 |
Oletteko hakeneet takautuvasti palkkojanne, joissa oli epäpätevyysalennus? Miten? Otatteko yhteyttä entisiin esimiehiin, vai suoraan palkkatoimistoon, vai asianajajaan vai hoitaako kaupunki takaisinmaksut automaattisesti?
Kommentit (2)
Luulin otsikosta, että joku äiti varoittaa vantaalaisista päiväkodin tädeistä. Mutta totuus oli vieläkin pahempi. Tyypillistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai liitto?