Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oliko sen yhden ketjun kermapersekommentti provo?
17.06.2018 |
Rikkaiden itsemurhaketjussa oli yksi suunnattoman kuvottava kommentti, jossa joku haaveili rikkauksista, kun itsellä on ollut aina niin vaikeaa. Samalla puhui sitten rikkaista kermaperseistä, jotka ovat päässeet niin helpolla, että eivät kestä mitään.
Otin tuon kommnetin tosissani, koska olen valitettavasti tavannut tuollaisiakin ihmisiä. Mutta oliko se tarkoitettu vitsiksi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa