Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi lääkäri haluaa tahallaan kuormittaa järjestelmää
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ei nyt ihan avautunut..
No sitä, että en tarvitse vastaanottoaikaa vaan riittää Kanta.fi palvelu. Mitä tässä nyt tarvitsee lähteä soittelemaan jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ei nyt ihan avautunut..
No sitä, että en tarvitse vastaanottoaikaa vaan riittää Kanta.fi palvelu. Mitä tässä nyt tarvitsee lähteä soittelemaan jne.
Just just.
Haluaisit että lääkäri uusisi reseptin ilman sinun näkemistäsi/kuulemistasi? Taidat olla narkki.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tarkoitat? Ei nyt ihan avautunut..