Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 vuotias tyttareni sanoi etta ei aijo tana jouluna menna saunaan kun haluaa nahda sen joulupukin. Eli joulupukki kay meilla sillo ku ollaan saunas, mutta

Vierailija
04.12.2007 |

haluaisin uusia ideoita että jospas ei ollakaan saunas ko se pukki on käynyt. Mutta en ala maksaan kellekkään pukin olosta, kerran olen sen tehnyt ja sai riittää. Mutta sukulaiset ei käy, kun kaukana asutaan. Mutta olisiko teillä ideoita että millo ja miten ne lahjat tulee....

Ite en keksi nyt mitään...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiikuttaa lahjat johonkin esille ja avaa ulko-oven. Ehkä kirjoitatte viestin pukilta. Jos ei kukaan ole tajunnut ruokaillessa oven olevan auki (tulee OKT:ssa kylmää sisään) niin sitten ruoan jälkeen pyydätte lasta hakemaan jotain sieltä missä lahjat on.

Vierailija
2/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ennenkin tehtiin. 5-vuotias on niin täpinöissään ettei ehdi havaita pukissa mitään yhtäläisyyksiä. Eikä pukin tarvitse edes sen kummemmin jutustella. Voi heilutella kättä tervehdykseksi ja vähän murahdella partaansa... Ja isän puuttuminen on helppo selittää (on esim. juuri sillä hetkellä siellä saunassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tonttu kävi ovella juttua meidän lapsuudenkodissa on harrastettu.

Tai isä pukeutuu pukiksi.

Vierailija
4/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä sun muksun ilmeen tarhassa kun muilla kävi joulupukki, mutta teillä ei. Pelottava ajatuskin olla noin pihi.



Meillä joulupukki maksaa 50 ¿, yksi lapsi. Eikä tulisi mieleenkään alkaa piheilemään joulupukissa. Lahjoissa kyllä, mutta ei pukissa.



Helly vähän!

Vierailija
5/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhassa kaikki kertoo laulaneensa pukille ja jutelleensa sen kanssa. Teidän muksu kertoo, että se vaan jätti lahjat eteiseen....



Kenestä pukki tykkää? Muista lapsista vai teidän lapsesta?

Vierailija
6/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti edes uskonut, että on joulupukkia, edes 5-vuotiaana. Silti nautin ihan hirveästi joulusta ja tontuista. Meillä nimittäin kävi tontut tuomassa lahjat eikä sitä etukäteen tiennyt koska tai minne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla haluttu valehdella meidän lapselle, eli ei siis olla satuiltu pukista joka tuo lahjoja. Meillä lahjat antaa isä, äiti, mummi jne

Vierailija
8/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muiden lapset eivät osaa käyttäytyä tarhassa vaan yrittävät millä tahansa tekosyyllä lällätellä ja kiusata, niin pukin ottaminenko sen tilanteen ratkaisee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on ihana satu. Miksei lapsi saisi uskoa ne 5 vuotta joulun taikaan?



Eikä kun ollaan nutturanpinnit taas niin tiukalla ja otsat rypyssä. Insinöörejäkö te jo pienestä saakka niistä teette? Ei mikään ihme, että tämä maa on täynnä mielikuvituksettomia ja epäluovia tosikkoja!

Vierailija
10/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli silloin 3 ja 4. Vanhempi itki ihan hysteerisenä koko pukin vierailun, kun oli niin kauhuissaan. Pienempi taas oli ihan intona. Mä luulen, että tänä vuonna pukki jättää lahjat vaikka ulkoportaille, koska ennen kaikkea haluan, ettei meillä kenenkään tarvitse jouluna pelätä kuollakseen.



Omassa lapsuudessa pukki jätti tavarat takaovelle. Se ainoa kerta, kun pukki toi tavarat ihan sisälle asti, lopetti mun uskon joulupukkiin. Huomasin heti, että naapurin setähän se siinä. Että riskinsä on siinäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä vuodessa ei lapsen kehitystä vie oikeastaan suuntaan taikka toiseen. Valheteletko mielikuvituksen nimissä lapsillesi pääsiäispupuista ja -noidista, keijukaisista, metsänolennoista, Ahdista, Tapiosta...



Minä muuten olen taiteellisen koulutuksen saanut ja siis luovaksi ihan virallisesti tunnustettu, mutta pukki ei ole meillä jouluisin käynyt, eikä iitä edes meille yritetty valehdella.

Vierailija
12/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti on tyttäresi joulun kohokohta tuo pukki. Osta vähemmän lahjoja vaikka miehellesi että näet lapsesi ilon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman satuja ja tarinoita ihmisistä tulee tyhjiä.



Olen myös taiteilija ja pidän kynsin hampain kiinni kaikesta lapsellisesta, taianomaisesta ja ihmeellisestä.

Vierailija
14/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista tule ahneita. Joulunkin vietämme ihan hissuksiin. Suosittelen.



terv. Neiti Linkola

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet muka jossain muualla käymässä..

Mukavaa joulua teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi