Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No Fear parempi kuin Monsters
30.04.2018 |
Nyt kun Saara pääsee Euroviisuihin kun tallattiin muut musiikintekijät tieltä niin totean, että No Fear on parempi kappale kuin Monsters. Monsters on neljän soinnun biisinä heikko, parilla kuuntelulla kulunut loppuun.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Myös minun mielestäni. No fear on mielenkiintoinen. Olisi pärjännyt jollain tavoin. Oliko se nuotin vierestä laulanut nainen silloin edustamassa, kun no fear yritti ?