Suositko laadukasta wc-paperia?
Kommentit (11)
Pitää olla valkaiaematonta Serlaa. Inhoan hajustettuja, topattuja pumpulisilkkihörhötyksiä.
Miksi syytää rahaa turhaan ”paskaan”, kun samalla tavalla se paskaantuu oli sitten halpaa paperia tai silkkiliinaa.
Minä ostan tarjouksesta sitä halpaa kotimaista, keltaista paperia, mutta miehen mielestä se on liian karkeaa. Kyllä minullekin pehmeämpi paperi kelpaisi, jos joku sen ostaisi.
Naisilla ja tytöillä huonolaatuinen eli nöyhtäävää paperia jää helposti pimpulaan ja se kutittaa. Siksi on parempi käyttää sellaista paperia, joka ei nöyhtää.
Sellaista, jonka hinta-laatusuhde on tarkoitukseensa sopiva ja valmistusmaa on Suomi. Ei halvinta, muttei myöskään premium-merkkituotetta.
Suosin koska mun peppurei*ä on tosi herkkä eikä tuu helpolla puhtaaksi. Siksi paperin täytyy olla pehmeää.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ja tytöillä huonolaatuinen eli nöyhtäävää paperia jää helposti pimpulaan ja se kutittaa. Siksi on parempi käyttää sellaista paperia, joka ei nöyhtää.
Samalla tavalla se nöyhtää perseeseenkin. Keltainen serla toimii hyvin.
Euroshopperilla pyyhin eräänä aamuna takapuoltani niin meni kaksi kertaa sormi läpi. Tästä traumatisoituneena suosittelen välttämään kyseistä paperimerkkiä.
"välttämään kyseistä merkkiä"
Korjasin. Se pätee kaikkiin tuotteisiin.
Ehdottomasti 4-kerroksista! Eli Lambi Sensitive, Rainbow Silky soft tai Pirkan vihreäkuvioinen, muita vastaavia ei markkinoilla ole. Jollei näitä löydy, Just1 menettelee. I’m worth it!
Wc paperi ei ole elämäni sisältö. En pidä siitä kovasta ja ostetaan yleensä virolaista, on edullista ja hyvää. Mua naurattaa mainokset, jos pyyhkiminen tarvii useamman paperin, suosittelen bideesuihkua. Itse jouduin siirtymään suihkuun raskauksien jälkeen.